piątek, 24 października 2014

Bezsenna noc

witam

Już wolę sobie nie wyobrażać jak mi się uda przetrwać piątek. Gdzieś koło 2 nad ranem chciałem się nawet przespać ale od kilku dni chodzi mi po głowie skromny 400 stronicowy poemat :):) - i zasadniczo zaczynam myśleć rymami co całkowicie burzy harmonię i zaprowadza duchowy niepokój. Chwilami mam wrażenie jakbym był uczestnikiem spotkania z 1840 roku, w domu Januszkiewiczów w Paryżu.
No tak, a skoro z kimania wyszły nici co tercja zerkałem pod pierzyną na wyniki meczu Detroit v Pittsburgh (X) który stoi na wczorajszym kuponie.
Kupon "kozacko" się rozpoczął, od dwóch rosyjskich remisów i rokowania wyglądały doskonale, potem było trochę gorzej ale 0-0 w marokańskiej piłce odbudowało nadzieje, tak więc rezultat z Detroit przed końcowym akordem w dzisiejszych i jutrzejszych pojedynkach był bardzo istotny. Na 3 minuty przed syreną wisiało 1-3, machnąłem więc ręką i wyłączyłem się z sieci. Jakież było zdziwienie kiedy sprawdzając stan meczu gdzieś po godzinie ujrzałem piękne AOT.
Za chwilę mecz Radwańskiej (2,92) za którą będę trzymał kciuki ale mówiąc prawdę nie mam przekonania żeby na nią stawiać. Jak wygra, już sam ten fakt będzie dobrym początkiem dnia.
Dnia, który jak przetrwam, poświęcę na doping a dokładniej na anty doping  (bo najchętniej widziałbym po 0-0) w meczach Yugry, Niznekamska i Łady a także na analizę LA ze szczególnym uwzględnieniem:
http://en.wikipedia.org/wiki/2014%E2%80%9315_FA_Cup_Qualifying_Rounds

PiS: 12'20" - Warto było czekać
Radwańska w półfinale BNP Paribas WTA Finals
Przy stanie 2-5 w drugim secie i dwóch meczbolach Szarapowej kurs na naszą stał 400,00 za win a po tie breaku już tylko 1,89. Trochę odwagi której kiedyś nie brakowało a na pewno bym się wybudził ze stanu totalnego przemęczenia...:)
cdn
pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Witaj.W meczu Yugra-D.Mińsk czuję potężne strzelanie...kurs 29 na 10 bramek..w bwin.
    Liczę że bariera 10 krotnego wpakowania krążka do obu bramek zostanie w tym meczu pokonana....

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć
    Świetny typ, w pierwszej tercji już 5 bramek.
    Niestety za późno zobaczyłem komentarz. Szkoda.
    Gratuluje bo wygląda, że 10 jest w zasięgu tuż, tuż....
    pzdr

    OdpowiedzUsuń