sobota, 18 października 2014

Im dalej w las tym więcej drzew

witam

Październik mnie nie rozpieszcza ale to akurat było łatwe do przewidzenia. Dzisiaj nie spodziewam się zatem jakiejś zasadniczej metamorfozy a  zadanie zdefiniowałem następująco. Po pierwsze nie przegrać.
Niestety czas znowu nie chce się rozciągnąć i przeczytałem zaledwie część zaplanowanych do skonsumowania newsów przez co jestem wybitnie nieprzygotowany do zajęć. Swoją drogą w tej akurat sprawie wnioski są pozytywne. Otóż czas pędzi jak z bicza trzasł przeważnie w sytuacjach kiedy człowiek zajmuje się tym co lubi.
Ok, dość tych dyrdymałów
W zabawie w Correct Score (CS) wystawiłem do boju następujące wyniki.
Torquay v Grimsby  (CS 1-1)
Goście awizują w pełni optymalny skład więc remis jest w ich zasięgu.
Chester v Alfreton  (CS 1-0) - result 2-1 (2 pkt)
Chester lubię stawiać kiedy grają w domu więc jest to najmniejszy wymiar kary.
Halifax v Kidderminster  (CS 0-0)
Goście traktują wyjazdy (poza dwoma wyjątkami) niezwykle zachowawczo.
Macclesfield v Dover  (CS 2-1) - result 1-0 (2 pkt)
Kluczowy napastnik Dover wrócił do klubu macierzystego (Luton)
Woking v Telford  (CS 2-0)
Altrincham v Braintree  (CS 1-2)
Dartford v Aldershot  (CS 1-1) - result 1-1 (correct 3 pkt)
W lokalnych derbach imho minimalnie lepsi chyba goście
Gateshead v Barnet  (CS 2-1)
Trudny kawałek typowania w walce o najwyższe cele piątego szczebla rozgrywek.
Southport v Welling  (CS 2-2)
Bristol Rovers v Forest Green  (CS 2-1)
Eastleigh v Nuneaton  (CS 2-0)  - result 2-1 (1 pkt)
Gospodarze z kłopotami kadrowymi a goście z najtrudniejszym kalendarzem away jaki można było sobie wyobrazić. Po proponowanym kursie raczej nie do gry choć mam go przecież na kuponach z tygodnia.
Lincoln v Wrexham  (CS 1-2)

Przegląd oferty STS zacząłem od pozycji "Hit Dnia" i zdecyduję się na tani kupon z szerokim, angielskim rozpisem na pewniaku p.t. (nie wejdzie to trudno, mała strata)
3  Nizniekamsk v Dynamo Mińsk X 4,45 (result 4-4)

PiS: 14'55"
Po istnej burzy mózgu puściłem kilkanaście w miarę tanich kuponów w różnych wersjach które zasadzają się na:...(kursy z Bf co by prawidłowo określić procentowe szanse)
a  Woking v Telford 1 1,34 (result 1-3)
a  Barrow v Gloucester 1 1,42 (result 5-0)
ako 1,90
b  Fylde v Gainsborough 1 1,46 (result 2-1)
b  Boston v Hyde 1 1,50 (result 3-1)
ako 2,19
c  Eastleigh v Nuneaton 1 1,58 (result 2-1)
c  Arsenal v Hull 1 1,47 (result 2-2)
ako 2,20
d  Walsall v Crewe 1 1,67 (result 0-1)
e  Preston v Port Vale 1 1,72 (result 2-0)
f  Rochdale v Gillingham 1 1,74 (result 1-1)
g  Birmingham v Bolton 1 2,36 (result 0-1)
h  Leyton v Mk Dons 2 2,68 (X 3,60) - result 0-0
ale zasadniczo dużo mocniej away win
i do najszerszych rozpisów
i  Brighton v Middlesbrough 2 3,30 (X 3,35) - result 1-2
j  Yeovil v Swindon 2 2,30 (X 3,65) - result 1-1
k  Fulham v Norwich 2 2,46 (X 3,65) - result 1-0
w  konfiguracjach......(XX2) (22X)

PiS: 18'20" - Pogrzeb piłki w Anglii
Nie bardzo mi się chce wracać do tej wątpliwej, dwugodzinnej przygody.
Mecz Woking który miałem we wszystkich tryplach to jakiś śmierdzący szwindlem cyrk. Ok, tryple do kosza.
Walsall którego wcale nie zamierzałem grać bo nie spełniał wszystkich kryteriów nagle stał się kluczowy (wytłuszczony) po pokonaniu w podobnym składzie Doncaster 3-0, Preston 3-1 i remisie z Bristol City 1-1. A tu zonk z outsiderem. Może się jakoś wybronię na szerokich rozpisach z ruskim hokejem ale sprawdzę ten pakiet dopiero po zakończeniu wyścigów w Delaware. Tam od drugiej gonitwy popis trójki dżokei.
Fray Martinez, Ritvo i Cedeno....

PiS: 23'15"
Na noc próbuję
New Jersey v San Jose X 4,00 (result 2-4)
Vancouver v Tampa Bay X 4,00 (result 2-4)
z nadzieją, że chociaż jeden zremisuje.....
cdn
pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Cześć
    hpc 8 v u_efa 7
    Ale oddałbym całe 8 za 1 punkt w Woking.
    Zrobili mi straszne spustoszenie
    pzdr

    OdpowiedzUsuń