wtorek, 30 września 2014

Z dużej chmury....

witam

O Conference dość ogólnie napisałem wczoraj a dzisiaj trzeba się już na coś zdecydować. Jak wiadomo LM nie bardzo mnie kręci hazardowo a zresztą trudne to generalnie jak diabli, tak więc skoncentrowałem się na Anglikach. STS kupił mnie kursem z Super Oferty i od tego zacząłem.
Middlesbrough v Blackpool 1 1,48 (result 1-1) - szlag niech trafi te Super Oferty
Woking v Nuneaton 1 1,50 (result 1-0)
Lincoln v Gateshead (under 3,5) 1,30 (result 1-1)
ako 2,89

Middlesbrough wprawdzie lekko osłabiony ale wierzę, że duet Leadbitter - Kike jakoś sobie poradzi, Woking najpewniej wychodzi mi ze spotkań opisywanych wczoraj a wymagana do Super Oferty trzecia pozycja to coś czego grać nie lubię (czyli under) ale nic lepszego nie znalazłem.
Z trójki faworytów w Championship, Norwich gra z Charlton który jeszcze nie przegrał a swoje wyjazdowe mecze zafiksował na remisach, Derby mają za przeciwnika Boruca w bramce a Watford gra w małych derbach które rządzą się swoimi prawami.
Wziąłem też leciutko pewną głupotę na dwóch kuponach a to że, Birmingham, Notts Co i FGR nie przegrają w konfiguracji (X21) (2XX)
cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz