sobota, 20 września 2014

Naczynia połączone

witam

Przez ostatnie dwa dni wydarzyło się tak wiele ale kumulacja nastąpiła w dzisiejszą noc. Kumulacja ponieważ w końcu nie tak często przeżywa się bez ostatecznego szwanku masową egzekucję.
SEN był kolorowy, z wartką akcją a cały scenariusz tej opowieści mam już w głowie ślicznie poukładany.
Jednakże jest sobota i na jakiś czas muszę porzucić świat mar i widziadeł żeby zająć się piłką. Niestety tylko piłką ponieważ z analizą GP w letnich skokach narciarskich już się nie wyrobię.
Zacznę od zabawy w niezobowiązujące correct:
Alfreton v Nuneaton 2-1 - (2 pkt)
Halifax v Telford 2-1 - (1 pkt)
Torquay v Dover 2-1 - (1 pkt)
Barnet v Altrincham 2-0 - (2 pkt)
Dartford v Forest Green 1-2 (3 pkt correct)
Kidderminster v Grimsby 1-1
Welling v Gateshead 1-2
Aldershot v Lincoln 0-1
Bristol Rovers v Woking 2-1 - (1 pkt)
Eastleigh v Braintree 1-1
Macclesfield v Southport 2-1 - (1 pkt)
zasady punktacji takie jak w poprzednim odcinku...

PiS: 12'40"
Z angielską ekstraklasą na razie nie umiem sobie poradzić. Oczywiście bardziej liczę to czy tamto ale żeby wstawiać rzecz do kuponu nie mam absolutnie przekonania.
W Championship zrezygnowałem z Watford ponieważ od dzisiaj u gości, pomiędzy słupkami stanie wypożyczony Artur Boruc i jeśli nic nie wpuści to przecież Watford nie wygra :)
W bloku zagram
Norwich v Birmingham 1 1,45 (result 2-2) - pograli w "kanarka"
Barnet v Altrincham 1 1,40 (result 5-0)
ako 2,03
a z pozostałych
Millwall v Nottingham 2X (result 0-0)
w dwu blokowym kuponie (rozpisie) - czyli na jednym kuponie goście na drugim remis
Nie zdecyduję się raczej na to samo w meczu Rotherham v Charlton (X2) chociaż mnie nosi :)
Przy Middlesbrough i Brigton mam uwagi o szczególną ostrożność wobec czego te "czapy" odpuszczę
PiS: 13'10"
W League One, wybrałem mecz do dwu bloku
Port Vale v Barnsley X2 (result 2-1) - wypad w 89 minucie
a blok faworytów zagram na fart w rozpisie ale bez boldu :)
Preston v Crawley 1 1,55 (result 2-0)
MK Dons v Crewe 1 1,45 (result 6-1)
ako 2,25
Zastanawiałem się nad Scunhorpe (1X) w sytuacji kryzysu gości ale sprawę zawieszam na haku....
W League Two wezmę
Northampton v Accrington 1 1,65 (result 4-5) - zabawa która mnie nie bawi
Tranmere v Exeter 1 2,10 (result 1-2) - L2 zawsze szła mi najgorzej...
i do kuponu podwójnego
Cambridge v Luton X2 (result 0-1)
spróbuję też singlem zdjąć X w York :)
W Conference oprócz Barnet, postawię:
lekki blok bez wytłuszczeń
Halifax v Telford 1 1,30 (result 5-0)
Torquay v Dover 1 1,45 (result 2-0)
ako 1,89
Dartford v Forest Green 2 1,90 (result 1-2)
i to by było na razie na tyle.....

cdn
pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Yuri zapodał dzisiejsze spadki pod poprzednią notką
    Ja wrzucę tutaj ostatnie swoje spostrzeżenia z tym że już po aktualnych kursach. Żeby wstawić je do kuponu muszą mieć wartość o 20%+ wyższą jeśli miałbym brać je pod uwagę...
    FC Anzhi Makhachkala -0.75 1.550 (1X2 1,40)
    Malaysia -2 1.700 (do dokładek blokowych)
    FC Tosno -0.75 1.470 (1X2 1,35)
    Gyori ETO FC -0.75 1.760 (1X2 1,58)
    FC Krylya Sovetov Samara -1 1.670 (1X2 1,35)
    Novara -0.25 1.690 (jako ciekawe X2 w moim dwu bloku)
    The Strongest -1.5 1.660 (1X2 1,15) do bloków

    OdpowiedzUsuń
  2. spadki rzecz jasna z 188bet, sbobet, bet365

    wartosci wlasnie do analizy, byleby nie lapac tego po tych juz obnizonych stawkach :)

    sts czujny jak nigdy, wlasciwie wszystko koryguja na pniu

    yuri

    OdpowiedzUsuń
  3. hpc 11 pkt v u_efa 10 pkt

    yuri, już od dawna STS działa za szybko, praktycznie od momentu kiedy dostali zezwolenie na przyjmowanie w sieci.
    tak, 188bet, sbobet to podstawa do piłki.

    Załatwił mnie Norwich. Zażyczyłem sobie grać ich w pewniaku a oni...ech
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń