sobota, 27 września 2014

Mijanie się z celem

witam

Jeśliby za cel przyjąć przewidywalność prezentowanych typów to mijanie się z owym celem zaczyna przybierać niepokojące rozmiary. Zmusiło mnie to do sięgnięcia w głęboką historię i muszę przyznać, że takiego pogromu pewniaków jaki obserwuję ostatnimi czasy jeszcze nie było. Czy to poziom rozgrywek się wyrównał czy też handel idzie na potęgę - oto jest pytanie.
Została li tylko zabawa w correct:
Gateshead v Aldershot 2-1
Braintree v Halifax 1-1
Woking v Kidderminster 1-1
Lincoln v Macclesfield 1-0
Southport v Bristol Rovers 0-2
Forest Green v Barnet 1-1
Grimsby v Chester 2-1
Dover v Alfreton 1-1
Altrincham v Welling 1-1
Telford v Torquay 1-2
Wrexham v Eastleigh 1-1
Nuneaton v Dartford 1-0

cdn
pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Dziś typy na czuja (niestety)

    Gateshead v Aldershot 1-0
    Braintree v Halifax 1-2
    Woking v Kidderminster 0-1
    Lincoln v Macclesfield 1-1
    Southport v Bristol Rovers 0-1
    Forest Green v Barnet 3-1
    Grimsby v Chester 2-0
    Dover v Alfreton 2-2
    Altrincham v Welling 1-0
    Telford v Torquay 0-2
    Wrexham v Eastleigh 2-1
    Nuneaton v Dartford 3-1

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  2. hpc 5 v u_efa 8
    gratuluję i jestem rządny rewanżu :)

    Nie z tej ziemi historia (dosłownie)
    Grałem dublę - Norwich * Sheffield Utd
    Obie paki przegrywały a w 85 minucie zacząłem rozmawiać ze Św Antonim.
    Przyznam się, że po 0-1 (akurat w momencie dyskusji) w SU nieco zwątpiłem a żarliwa wiarę odzyskałem w 97 minucie.
    Wiara czyni cuda
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Psia mać - ŻĄDNY
    Żądzy nie odróżnić od rządu to efekt żądzy tego rządu
    pzdr

    OdpowiedzUsuń