niedziela, 14 września 2014

Jak "zbić" Fortunę

witam

Z optymizmem w rozsądnej dawce zasiadam do 21 etapu (płaskie ITT - 9,7 km) wyścigu dookoła Hiszpanii. Etap jest krótki i różnice na mecie będą sekundowe tym niemniej zaatakowałem firmę "Fortuna" kilkoma kuponami które opierają się na zwycięstwie Frooma lub Maloriego a miejsca 1-3 i 1-5 przeznaczyłem dla powyżej pokonanego oraz dla Denisa i Vandewalle a w bój poszły głównie tryple.....
Malori - win 3,25, podium 1,55 (miejsce 1)
Froome - win 5,00, podium 1,80 - jechał po deszczu i nie miał szans powalczyć....(psia mać)
Dennis - podium 1,80, miejsca 1-5 1,35 (miejsce 3)
Vandewalle - podium 2,25, miejsca 1-5 1,45 (miejsce 11)
Poza tym wziąłem lekko Frooma (6,10) do ewentualnego handlu a zastanawiam się nad pojedynkami w STS...

PiS: 15'15"
W STS wziąłem kupon p.t.
Malori v Valverde 1 1,25 (miejsca 1/32)
Froome v Contador 1 1,30 (miejsca 63/101)
Palestino v Colo-Colo 2 1,50 (result 1-3)
ako 2,44
a na fart z oferty "Hit dnia", także odpowiednio lekko (do trypli) - Brazylia v Rosja 2 2,00 (Betfair 1,90)

cdn
pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Pawle,
    Można gdzieś śledzić zmieniające się kursy na Betfair nie licząc samej strony ? Widzę, że na oddsportal ani betexplorer chyba tego nie ma. Jakaś inna strona ?

    Pozdrawiam,
    CFab

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, Ja zasuwam na piechotę czyli sprawdzam w Betfair te pozycje którymi jestem zainteresowany.
    Sa takie strony ale ostatnio do nich nie zagladałe. Wszystkiego się nie da.
    Na przykład tutaj:
    http://www.arbworld.net/index.php/en/
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i tutaj:
    http://www.btfodds.com/soccer/football-odds/filter-odds,all,today,betfair,12X
    ale czy mają super aktualne musisz sprawdzić

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze lepiej sprawdzić u źródła ponieważ oprócz samego kursu ważny jest obrót, kwota chętna do zagrania, tendencja i stopień zwrotu czyli cyferka najbliższa 100,00 zaraz ponad kursami :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń