wtorek, 23 września 2014

Jesienne porządki

witam

Nie ma się zupełnie czym chwalić. Piłka idzie jak pod górę a wena która na chwilę wróciła znowu rozmywa się gdzieś we mgle. Ale co tam ja. Koleżanka która z umiłowania gra "czapajewy" chybiła w niedzielę 10 z 12 zagranych pozycji w najpopularniejszych ligach. Widać to jak na dłoni po wciśnięciu daty 21/09Su i odds na niebieskim pasku. http://www.livescore.sk/main.php?lang=en

Jesień zacząłem od gruntownego czyszczenia komputerów. Mam zamiar obejrzeć dzisiaj film "Jack Strong" a na kompie na którym zamierzam to zrobić, Flash Player działa tragicznie. Czego ja nie robiłem, żeby obraz się nie zatrzymywał i szedł tak jak należy. Ciekawostką jest fakt, że te problemy występują tylko na Chrome i Firefoxie a na IE jest normalnie. Pewnie działają jakieś zabezpieczenia których nie umiem zlokalizować. Zamontowałem nawet YAC który jest podobno niebezpieczny ale coś tam lekko poprawił.
Przy okazji laptop dostał nowy Odkurzacz 13,5. Dobra rzecz, szczególnie w formatowaniu auto startu. Ile ja tam miałem śmieci to głowa mała....
Ok, zagrywki zasadniczo nie powinienem opisywać bo to pewnie kolejna głupota. Mecz który gram odbył się już tydzień temu i zakończył zwycięstwem gości (1-2)
MK Dons v Bradford 1 1,87 (result 2-0)
Poza tym postawiłem
Fjolnir v Stjarnan (2 Dnb) 1,63 (result 0-0) - zwrot stawki

cdn
pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Paweł,
    nigdy nie miałem takiej sytuacji, ale hipotetycznie:

    nasi bukmacherzy nie przyjmują zdarzeń solo z kursem < 1,12 (z wiadomych przyczyn)

    Co w sytuacji gdy jest dubla, powiedzmy z kursami 1,05 i drugi kurs > 1,1 wzywż -

    i mecz z tym wyższym kursem zostanie anulowany?

    Jaka będzie wypłata? Poniżej wkładu czy zwrot stawki?

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć
    Moim zdaniem powinien być zwrot stawki no bo jeśli trafia się zwycięzcę to nie można przegrać.
    Ale przecież
    "Polska to dziki kraj" jak ktoś tam ważny kiedyś rzekł...
    Przykład jest ekstremalny (1,05 itd) a są przecież przykłady które się zdarzają często.
    Powiedzmy grasz Stocha na wygranie po kursie 2,00 za 100zł
    A wygra ex aequo z Żyłą (może tak być) - to dostajesz 88zł wypłaty
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. cd..., Z tym przypadkiem ex aequo to w ogóle ciekawa sprawa.
    Ponieważ powinni pobierać 12% od obrotu czyli podzielić owe 12% na Stocha i Żyłę i wypłacać po 94zł
    No tak, ale co w przypadku jesli wszyscy stawiali wyłacznie na Stocha :)
    itd
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń