sobota, 13 września 2014

weekend - 13-tego

witam

Gorzej być nie mogło. Co prawda T.B Joshua przestrzega przed 16 ale mam wielkie obawy że mnie dopadnie 13-ka i blog stanie się bardziej błękitny niż zielony.
Dzisiejszy etap Vuelty (185 km) to już ostatnia szansa na wyrównanie rachunków. W jutrzejszej czasówce będą zapewne tylko niewielkie korekty a wszystko rozegra się tutaj:
http://rowery.org/2014/09/12/vuelta-espana-2014-etap-20-przekrojemapki/

Do wczorajszych komentarzy wpisałem tryplę którą teraz powtórzę:
Froome v Valverde 1 1,45 (miejsca 2/3)
Pedersen v Bjerre 1 1,45  (Pedersen wykluczony z dwóch wyścigów, zgroza) - wiadomo 13-ty (8/10 pkt)
Kasprzak v Hampel 1 1,40 (pkt 12/3)
ako 2,94

A do szerszych kuponów dodałem nieco piłki o czym później i troszkę kolarzy p.t.
Barguil v D Caruso 1 1,50 (miejsca 6/10)
D Martin v Navarro 1 1,70 (miejsca 11/9) - 7 sekund zawiódł...

PiS: 14'55"
Z Przemysławem Niemcem który wraz z trójką kolegów kręci o 10 minut szybciej niż peleton, na 110 kilometrów do mety - trzeba się zabrać za Anglię. Swoją drogą jestem niezły tuman, że nie wziąłem naszego Orła po 120,00 wiedząc przecież że będzie uciekał.....
W ubiegłym tygodniu większość angielskiego zysku przepadła na meczach w których szukałem "kwadratowych jaj". Dzisiaj też się tanio pobawię i 2-jek podpartych remisami poszukam w Middlesbrough, Preston i Tranmere ale fruktów się nie spodziewam.
W podstawie 2/3 itp, zagram (kursy z giełdy Betfair)
Blackpool v Wolverhampton 2 1,94 (result 0-0)
Sheffield Utd v Rochdale 1 1,94 (result 1-0)
Peterborough v Notts Co 1 1,70 (result 0-0)

Result 18'10"
W Anglii moi nie mieli armat. Trzeba się będzie powoli żegnać z wyspami ponieważ poza stratą czasu niewiele wnoszą do gry...
Żużel - Pedersen w trzyosobowym półfinale został wykluczony za niebezpieczną, zupełnie bezsensowną jazdę wyłącznie na własne życzenie. Jeszcze się rzuca ale coś mi tu nie pasuje.....

cdn niebawem
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz