czwartek, 9 lutego 2012

Szlachetne zdrowie....

witam

Wczorajszy dzień był zdominowany przez wizytę u Pani doktor w Szpitalu Onkologicznym.
Ważna to była wizyta bo miała określić dalsze etapy w zmaganiu się z chorobą i jej następstwami.
Spłynęły badania krwi i okazało się, że cała ta moja gehenna, ta uciążliwa chemia i oczywiście przebyta operacja dała doskonałe efekty.
W zasadzie, póki co, można by już nawet zapomnieć, że kiedykolwiek jakiś tam rak się do mnie przyplątał.
Teraz już tylko rutynowe prześwietlenia KP, tomografia dla pewności za kilka miesięcy i jest spora szansa na szczęśliwy finał.
Włos mi z głowy nie spadł, schudłem o 25kg i teraz te swoje 93 kilogramy uważam już za całkiem przyzwoite.
Zostało wymysleć jakiś pomysł na życie w tym trudnym czasie, bo jak byłem zawieszony pomiędzy bytem i niebytem to zwyczajnie mi się nie chciało. Ten egzystencjalny problem mogłoby rozwiązać dzisiejsze losowanie lotto :)

PiS: 14'30"
Z przygotowywanych na jutro dyscyplin do gry różnorodna oferta na skoki w STS.
Mam kilka ciekawych przemyśleń ale wstrzymam się do ustabilizowania pogody w Willingen (Niemcy) bo na razie wieje tam jak jasny gwint (8m/s)

PiS: 18'05"
Jak Wam się podoba ?
http://www.youtube.com/watch?v=rYEDA3JcQqw
Ma zdobyć 11.02, 3 x Grammy za (Album, piosenkę i nagranie roku).
cdn niebawem...

pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Cześć Paweł :)
    to ile trafień w sumie nazbierazłeś w LP? Podali już wyskości wygranych, kumulacja pewnie rozbita?
    pozdrawiam
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  2. czesc
    liga polska
    Pula na wygrane: 6495.00 zł
    ■0 wygranych I stopnia - po 0.00 zł
    ■6 wygranych II stopnia - po 451.00 zł
    ■124 wygrane III stopnia - po 14.24 zł
    ■752 wygrane IV stopnia - po 2.87 zł

    Ja 2x11 :):) i 8x10 to niewiele grając za 96
    pzdr
    Ten w Gdyni to się może cieszyć, też miałem 6-kę ale złożoną z dwóch trójek

    OdpowiedzUsuń