wtorek, 21 lutego 2012

Conference

witam

Śledząc wczoraj końskie zapasy w Texasie, zerkałem na nieodłączną kartkę z wydrukowanym zestawem LE na czwartkową kumulację.
Z ośmiu "czapek" w których średni kurs to 1,53 czyli innymi słowy około 65% na win - statystycznie powinno wejść 5. Czyli trzy padną jak muszki i rzecz jest absolutnie jasna dla wszystkich. Zatem skoro chcę być względnie sam przy kasie :) powinienem założyć cztery zwałki. Jeśli do czwartku wyselekcjonuję ze dwa pewniaki absolutne :) to będzie znacznie łatwiej i taniej objąć zestaw pełną permutacją. Bo wydaje mi się, że skrócone rozpisy z błędem to jednak nie na tą kolejkę.
Ok, starczy.
Dzisiaj tor w Beulah Park ale równolegle polecą dwa interesujące mnie dzisiaj szczególnie meczyki.
Wybrałem się do STS żeby właśnie je postawić wielowariantowo.
http://www.sts.pl/

Mansfield v Darlington
home win 1,40 (result 5-2)
HT/FT 1/1 1,90 (result 2-1/5-2)
handicap (-1) 1 2,20 (result 5-2)
Kettering v Forest Green
away win 1,60 (result 1-3)
HT/FT 2/2 2,35 (result 0-2/1-3)
handicap (-1) 2 2,77 (result 1-3)
Do wymaganych trzech kombinacji dodałem wszędzie awans Charkowa (1,01) i myślę sobie że choć to nie zawiedzie.
summary 22'50"
szkoda, że nie wziąłem dzisiejszych meczów angielskich do rozpisu z powyższymi pewniakami. Żal szczególnie Birmingham, Middlesbrough, West Ham - kurcze jak po sznurku. Ale dobre i cokolwiek :):)

NEWS 13'15"
Kuszczak w Watford
http://www.watfordfc.com/page/NewsDetail/0,,10400~2617803,00.html

cdn niebawem...

powodzenia

4 komentarze:

  1. Witam :) Po raz pierwszy dziś natknąłem się na ten blog.
    Jestem początkującym graczem i próbuję swoich sił raczej w zakładach akumulowanych... na systemach po prostu się nie znam. Mógłby pan wytłumaczyć, nawet na przykładzie np. strony STS, jak pan to postawił? :) z góry dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. witam
    Podałem możliwości do wyboru a zagrałem na kuponie po trzy układy (ponieważ Conferencja ma limit w STS min 3 zakłady)
    Najmocniej zagrałem wariant:

    Mansfield(-1) v Darlington 1 2,20
    Kettering v Forest Green 2 1,60
    Charków (awans) 1,01

    inny przykład:

    Mansfield(-1) v Darlington 1 2,20
    Kettering v Forest Green HT/FT 2/2 2,35
    Charków (awans) 1,01

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. no tak, czyli nakład finansowy pod samą stawkę jest bardzo duży.
    dla początkującego, który dotychczas średnio 1 wygrał i 10 razy przegrał,
    wystarczą chyba same 1 + 2 + awans. jakoś trzeba zacząć, może ten blog pomoże...

    OdpowiedzUsuń
  4. 100% skuteczności? zadziwiające... :O
    aż żal, że się nie postawiło, oby pan na Lige Europejską
    też tak sobie mecze powybierał :)

    OdpowiedzUsuń