czwartek, 2 lutego 2012

Mróz

witam

"Mróz trzaskający. Zima - niczego,
A bluzy się lepią od potu.
W bluzach komuniści ładują drzewo,
Czas. Popołudnie. Sobota"
Tak skojarzył mi się ten niezapomniany "utwór" Majakowskiego kiedy spojrzałem na termometr za oknem i naszą dzisiejszą sytuację gospodarczą, kiedy to zaprzęgnięto znów ludzi do pracy za bezcen - ku ratowaniu dobrobytu Eurolandu. I niejeden Włodzimierz ale też Fryderyki i Karole śmieje się gdzieś pewnie w otchłaniach piekła, że tak to fajnie im się wszystko wymyśliło.
A ja znowu nieszczęśliwy :)
Tak narzekam i narzekam ale co by nie mówić denerwują mnie te bliskie spotkania, teraz dla odmiany 4 stopnia.
Bo 11-tek nie było a za 10-ki około 1500zł.

PiS: 11'20"
Lekko wziąłem na dobry początek dnia:

1 Severstal v Lev (Wygra Siewierstal @ 1.51)  (result 3-0)
2 Vityaz - CSKA (Wygra CSKA @ 1.56)  (result 2-1)
ako - 2,36


cdn niebawem....
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz