poniedziałek, 27 lutego 2012

periodyczny poniedziałek

witam

Mam takie dziwne wrażenie, że poniedziałków jest w tygodniu za dużo.
Co się człowiek nie obejrzy, co się nie budzi to wpada na poniedziałek.
Dla mnie akurat to i Monmore Green od 14.08GMT, i końskie tory w Sam Houston i Beulah Park więc niby nie ma co narzekać ale prawdziwy sport :) w postaci ligowych, sobotnich zmagań to jakaś strasznie odległa perspektywa.
Poniedziałek to dla mnie zwykle tworzenie nowego, tygodniowego planu a w nim jakieś istotne spotkania, oczywiście seria rachunków z zasadnym coraz częściej pytaniem "jak żyć" i przyjrzenie się organizmowi jak on tam się sprawuje.
To ostatnie jakby traci całkiem sens wobec informacji, że zakłady spożywcze stosują sól przemysłową do produkcji przetworzonej żywności. Już wiadomo skąd te raki i inne tyfusy plamiste...
Kiedyś za byle handelek od podwórka dawali KS a teraz za masową eksterminację wszystko się pewnie rozejdzie po kościach. Wiadomo - Europa.
Dość o pierdołach, za pasem od 1.03 Mistrzostwa Świata w biathlonie.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Mistrzostwa_%C5%9Awiata_w_Biathlonie_2012
i czekam na rozbudowaną, ciekawą ofertę.
A dzisiaj dokończenie kolejki ligowej odwołanej przez mrozy w 2 lidze holenderskiej i siódme mecze periodu. Nie polecam zbytnio ale sam spróbuję:
Eindhoven v Sparta 2 2,76 (result 0-2)
Den Bosch v Fc Oss 1 1,41 (result 1-0)
cdn  niebawem...

powodzenia

10 komentarzy:

  1. cześć Paweł :)
    a co powiesz na towarzystki zestaw LA? :)
    pozdrawiam
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  2. witam
    Odpuszczam bo to dla mnie czarna magia :)
    Zatrzymałem się już na pierwszym, łatwym do wytypowania :):) Polska v Portugalia i wyszlo mi skromne 1X2 a przecież pozostałe mecze jeszcze trudniejsze..
    Wolę to co zagrałem rano Anglia, Korea, Francja (piłka kobiet) Serbia (trwa). Wyniki za bardzo nie odzwierciedlają kursów 1,50, 1,25, 1,25 ale ważne że weszło...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. aj, szkoda, że pan nie ujawnia swoich typów :)) chyba, że można zdobyć jakiś szybszy kontakt, bo na blogu jednak stosunkowo rzadko jakieś informacje się pojawiają. a widać, że bardzo by się przydały ;)
    /palasz

    OdpowiedzUsuń
  4. No jak nie ujawniam
    hokej wisiał od rana przedwczoraj, holandia od rana wczoraj
    A dzisiejsze po 1,25 kursy, to takich przecież nie będe pisał bo to jakiś obciach byłby.
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki obciach. wybrać te kilka odpowiednich po 1.30, 1.40, to też sztuka, a w ogólnym rozrachunku ogólny wychodzi całkiem niezły.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałem pewności bo to mecze towarzyskie były :)
    Zresztą wyniki fatalne jak na kursy 1,25 ledwo co powygraywały 2-1 a Serbia w Luksemburgu wygrała 3-1 ale do 60 minuty było 1-0 dla Luksemburga.
    A, że lubię grać kobiecą piłkę, bo kiedyś na MŚ kobiet udało sie puknąć MIX na 50 kawałków to sobie lekko postawiłem, ale jak napisałem na początku, bez przekonania.
    Tak jak teraz gram bez przekonania Plymouth Argyle po 2,88
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby Macclesfield v Plymouth 1-1 ale jak gospodarze wyrównują w 96 minucie to zakład na odstawkach (1,10) jest zawsze wygrany.
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  8. Środa, środa, środa ach to ty ... :)))

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć Paweł :)
    Nie zwróciłem ostatnio uwagi na to do której godziny jest dzisiejszy zestaw LA... możesz mi to powiedzieć?
    pozdrawiam
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  10. czesc, dopiero wróciłem z "miasta"
    wydaje mi się, że o 18 jest Izrael v Ukraina jako pierwszy ale nie odpowiadam głową bo nie gram dzisiaj w LA (za trudna) i nie sprawdzałem w punkcie.
    pzdr

    OdpowiedzUsuń