niedziela, 26 lutego 2012

Brak pomysłów

witam

Jakiś mało ciekawy dzień się zapowiada.
Gdyby nie Sam Houston rozpoczynający się o północy to właściwie nic dla siebie nie znajduję.
A mogło być ciekawie, przez chwilę nawet było. Newcastle prowadził 2-0 a Leeds walił po poprzeczkach.
Obie miałem w pierwszych wersjach win do remisu ale gdzieś trzeba było te pewniaki powystawiać. I skróty zostały wykonane. Nic to - historia. Historia totoligi :)
Mistrzostwa Świata w lotach mocno zawiodły. Głównie przez wiatr.
Skoki nawet długie, ale te zmiany belki co chwila i te przerwy w oczekiwaniu na lepsze warunki są stresujące. Czy w zawodach drużynowych będzie zaraz to samo ?
Isia wygrała w Dubaiu dość łatwo i szkoda, że postawiłem ją tylko symbolicznie (4,30) jeszcze przed pojedynkiem z Lisicki o czym kilka dni temu pisałem.
Ok, żeby to pierwsze wejście nie było tak bardzo jałowe to napiszę, że zagrałem rosyjskie remisy w (Avtomobilist, Magnitogorsk, Ryga) oraz nieco lżej (Torpedo NN i Yugra) w rozpisie 2/5 choć niedziela zwykle remisom nie służy...
cdn niebawem

summary: 23'30"
Z pięciu podanych hokejowych remisów weszły trzy (Avtomobilist-4,10 Torpedo NN-4,30 i Yugra-4,30) a w dwóch pozostałych też o włos 4-3 w Magnitogorsku i 3-2 w Rydze.
Ale i tak lepiej "niż ustawa przewiduje" :)
Odjazdowy wynik we Wrocławiu. 4-0 Legii powala.
Skoki rozegrane w bardzo dobrych warunkach ale lepiej że nie grałem bo gospodarze (Norwegia) dopiero na 4 miejscu a liczyłem ich znacznie wyżej...
A teraz czas na tor Sam Houston w Texasie :)
pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Cześć Paweł :)
    I jak tam 13-nastka w LA? Trafiłeś tam coś? Tym razem grałem bardzo "lekko" więc nie dziwi że miałem tylko 7 trafień. Jeżeli kumulację rozbili to trzeba będzie się nastawiać na LP :)
    pozdrawiam
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć szachista
    w "anglika" niezłe obroty a wypłata
    Pula na wygrane: 18491.40 zł
    ■0 wygranych I stopnia - po 0.00 zł
    ■1 wygrana II stopnia - po 7704.70 zł
    ■2 wygrane III stopnia - po 2311.42 zł
    ■68 wygranych IV stopnia - po 90.64 zł

    Teraz w tygodniu zakłady angielskie na towarzyskie mecze międzypaństwowe w tym Polska v Portugalia....

    W ldze "polskiej" przy porażkach at home polonii i wisły było trudniej..
    Pula na wygrane: 8292.90 zł
    ■0 wygranych I stopnia - po 0.00 zł
    ■0 wygranych II stopnia - po 0.00 zł
    ■0 wygranych III stopnia - po 0.00 zł
    ■8 wygranych IV stopnia - po 1036.60 zł

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. no nieźle :) to wciąż pozostajemy w grze o główną pulę może tym razem rozbijemy bank :)
    szachista

    OdpowiedzUsuń