środa, 29 lutego 2012

Polska v Portugalia

witam

Ja oczywiście nie podam tutaj wyniku tytułowego meczu bo sprawa jest dla mnie absolutnie za trudna.
Ale takie powiedzmy 2-2 nikogo nie skrzywdzi i pozwoli wyjść "z tarczą" z pola dzisiejszej bitwy.
Ważne, żeby nie było jakichś nieprzewidzianych sytuacji których się poważnie obawiam patrząc na tych naszych budowniczych dróg, mostów, tras kolejowych, wałów przeciwpowodziowych i stadionów i ministrów którzy tym w pewien sposób zawiadują.
A mecz czuć już na Marszałkowskiej :)
Właśnie przed chwilą wróciłem z "ruskiego" bazarku i widziałem co najmniej kilka mocno już "pod dobrą datą" grup przygotowanych do zmasowanego dopingu.
Trochę późno ale dopiero zabieram się za azjany i inne takie żeby coś dzisiaj złapać.
Żeby nie było jak wczoraj kiedy mi się nie za bardzo chciało tego wieczornego anglika grać a szkoda bo i dwa remisy (lokal derby w Port Vale Crewe i Stevenage) weszły a i Charlton i Notts Co też sobie poradziły więc była szansa na niezłe puknięcie.
Nic to, na sobotę bardzo ciekawa kolejka i patrząc pobieżnie kilka wykładających się meczy po 2,00/2,30.
Na pewno nad tym popracuję.
Póki co zerknąłem na biathlon w Mixie i podobają mi się dwie pozycje.
Bjoerndalen (2,60) powinien imho zdobyć więcej medali (w konkurencjach indywidualnych) niż Peiffer. Według mojej oceny specjalnie przygotował formę właśnie na mistrzostwa co było widać już w ostatnich startach.
Podobnie z Torą Berger (2,50) która powinna wywieść z MŚ więcej krążków niż Makarainen która jest i owszem - świetna ale bardzo często zawodzi na strzelnicy.

cdn niebawem.....
pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Mnie zastanawia mega wysoki (2,00) kurs na Maltę v Liechtenstein ... + drugie tyle na Portugalię i selawiii ;)

    pzdr

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra decyzja, żeby dzisiaj zestaw "ligi angielskiej" odpuścic.
    Chyba 10-kę będzie ciężko odszukać tak na oko.
    1-X-2 (1 jedynka-5 remisów-7 dwójek)
    Zabawa trwa :)
    1 LIVERPOOL - ARSENAL 4 3 3
    2 WIGAN - SWANSEA 3 4 3
    3 BLACKBURN - ASTON VILLA 4 3 3
    4 QPR - EVERTON 3 4 3
    5 WEST BROMWICH - CHELSEA 2 4 4
    6 STOKE - NORWICH 4 3 3
    7 NEWCASTLE - SUNDERLAND 4 3 3
    8 FULHAM - WOLVERHAMPTON 5 3 2
    9 TOTTENHAM - MANCHESTER UTD 3 4 3
    10 CRYSTAL PALACE - PETERBOROUGH 4 4 2
    11 WATFORD - BURNLEY 3 4 3
    12 LEEDS - SOUTHAMPTON 3 4 3
    13 CARDIFF - WEST HAM 3 4 3

    Niesamowita końcówka w Londynie 0-2 i końcówka 2-2 2-3 w ciągu 4 minut chyba :):):)
    a u nas Jelenie i inne. Chyba ja muszę się wziąć za grę. Kiedyś takie okazje wykorzystywałem dowolnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Paweł :)
    i wcale bym się nie ździwił gdyby w tym zestawie był rozkład wyników jak we wczorajszych towarzyskich :) ciekawy jestem czy wczoraj ktoś złożył choć jakąś 10, jeżeli tak to pewnie będzie wysoka wygrana :)) a wracając do powyższego zestawu to znowu pełno rozterek ale ciekawi mnie forma Cardiff, ostatnio grali dużo ważnych i trudnych meczy i nie wykluczam w tej pozycji wygranej West Ham które gra bardzo dobrze na wyjazdach, to takie pierwsze co wpadło mi w oko :)
    pozdrawiam
    szachista

    OdpowiedzUsuń