czwartek, 23 lutego 2012

Budujemy kupon na weekend

witam

W budowie bardzo szerokiego kuponu na weekend zacznę od wstawienia dwóch Oscarów po 1,80 czyli od najlepszego aktora (Djuardin) i najlepszej aktorki (Davis)
A, i sprawdziłem te połączenia boksów na ich stronie. Z możliwości która została połączę więc w boks (810-798) czyli Lubezki (1,55)*Descendants (1,40).
Dla ułatwienia sobie sprawy, kursy będę podawał z Totomixa ale że ten zbiór ma w zamyśle jedynie wartość opisową, nie ma to większego znaczenia.
http://totolotek.pl/totomix/oferta/
Te Oscary co by nie powiedzieć takie całkiem pewne to nie są i dlatego trafią do szerszego rozpisu.
Kolejną wstawką powinna być niemiecka Moenchengladbach (1,75) w meczu z Hamburgiem. Jest w mocnym sztosie i do kuponu imho jak najbardziej się nadaje.
W 2 Holandii szóste i siódme mecze periodu i w rozgrywce pozostały praktycznie Den Bosch, Sparta i Oss.
Sparta (1,80) gra at home z Willem a Den Bosch (1,65) z Helmond i w obu przypadkach gospodarze powinni rzucić na trawę dodatkowe siły i wyzwolić dodatkową, pozytywną motywację.
Oss na wyjeździe w Eagles będzie miał trudniej ale kto wie czy nie sprawi niespodzianki.
Pojedynki w lotach narciarskich które obowiązkowo znajdą się na kuponie są niezbyt sprecyzowane ofertowo więc czas zająć się ligą angielską.
Piszę to całkiem z grubsza, jeszcze bez najnowszych newsów tak więc rzecz podlega ewentualnej korekcie.
W Premiership bawić mi się jakoś nie chce. Mecze po pucharowym tygodniu są zwykle mniej przewidywalne i można się nieźle nadziać na wydawałoby się coś straszliwie pewnego. Choć szalone pomysły krążą mi po głowie :)
W Chamionship odpuszczę sobie derbowy pojedynek West Ham v CP ale w Birmingham (1,60) już chyba wejdę choć wiem, że Forest wzmocnił się niebywale i łatwo się nie podda. Jednakże gospodarze przegrali już co mieli przegrać w różnych pucharach i teraz zawalczą o miejsce pozwalające na automatyczny awans.
W meczu Brighton v Ipswich stawiałbym na over 2,5 (1,70) wierząc zwłaszcza w duet gości Chopra-Martin.
Over 2,5 postawiłbym też w meczu Doncaster v Peterborough (1,85) bo wydaje się, że goście wracają do swojej strzeleckiej dyspozycji a i gospodarze lubią sobie postrzelać.
Portsmouth ze swoimi kłopotami finansowo - kadrowymi może nie dać rady Leeds (2,50), choć za Leedsem zwykle ciężko jest trafić i potem tylko człowiek się wścieka na siebie po jakiego pcha się w te klimaty.
Czy Kuszczak wybroni wszystko dla Watford to kolejne pytanie tej kolejki. Święci przyjadą wygrać ale za łatwo to im nie będzie. Na pewno wstrzymam się tutaj od dostawiania czegokolwiek.
W czwartej dywizji (league two) zagram Oxford (1,50) z mocno osłabionym Macclesfield. Fakt, że awizowany jest powrót trzech piłkarzy gości ale to chyba wciąż za mało. W STS (-1) po kursie 2,32  w rozpisach też spróbuję. Podobnie sprawa wygląda ze Swindon które jest w wybornej formie a (-1) stoi po 2,20. Jednak również tylko w rozpisach bo zwycięstwa dwoma bramkami mają tę wadę że trzeba strzelić o dwie bramki więcej od przeciwnika :)
Podoba mi się również home win Plymouth Argyle (1,95) z Dag and Red. Niby obie paki lubię ale gospodarze na dzisiaj raczej mocniejsi.
W Conference rzuca mi się w oczy wyjazdowe zwycięstwo Kidderminster (1,95) na boisku w Bath.
A wracając do Premiership, mam zamiar ogrywać Stoke w ich potyczce ze Swensea. Nigdy im jakoś z walijczykami nie szło a poza tym regularnie grają słabiej w kolejce ligowej po pucharach.

PiS: 24.02 13'30"
Spóźniłem się na Żyła v Wank 2 1,80 bo kurs spadł do 1,40. Sami niech sobie to graja po tyle.
Za długo siedziałem nad tymi skokami :) A teraz od nowa... Trudne jak jasny gwint.
Kursy na Oscary które postawiłem spadły w Mixie dramatycznie, dobrze że wysłałem wczoraj te kupony.
A w Anglii sporo ciekawych wzmocnień i osłabień.
http://www.clubcall.com/
Dobrałem lekko Crewe i zastanawiam się nad away w Ipswich bo zebrała się cała. doborowa paka, ale jakoś mi ciężko postawić przeciwko Brighton.


                                                                (otwórz w nowym oknie)
wejdzie - nie wejdzie, ale dobrze się zaczyna. I niezła przebitka :):)

PiS: 17'55"
I jeszcze typy Alana z którymi zwłaszcza w jednym przypadku :) bym polemizował...
http://www.footballconference.co.uk/news/details.php?news_id=6637

Będę temat kontynuował i uzupełniał o niższe ligi a na razie zabieram się za inne sprawy.
W komentarzach podsyłajcie własne pomysły bo mi się wena powoli kończy :)
cdn
powodzenia

16 komentarzy:

  1. witam,
    rzeczywiście LE to była strata czasu. Schalke 1:0, w przewadze i... 88 minuta - wyrównanie Plzenu. a nawet mało brakowało do chociaż przeciętnej wygranej.

    a jakieś zarysy kuponu/kuponów na jutro?
    wyselekcjonowane te najpewniejsze? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się jutro szykuje na MŚ w lotach. Nie ma jeszcze kursów u naszych więc co bedę grał jeszcze nie wiem.
    Z piłki wierzę w Moenchengladbach (ok 1,75) ale w pewniaku też ich nie gram.
    Troszke ruszę Spartę (1,80) ale symbolicznie
    pozfrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. no tak, jutro raczej mało ciekawa ta piłka nożna. raczej lepiej nastawić się na dalszą część weekendu. niższe ligi angielskie wyglądają całkiem kusząco. Swansea? ryzykowna opcja, poza własną twierdzą radzą sobie jak nasi w europejskich pucharach na wiosne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W komentarzu pod poprzednią notką napisałem o ewentualności w MU-Ajax po kursie 11,50 więc jakiś tam Stokedown za 4,00 to pikuś :):):)
    poza tym myślę raczej o X2 i tylko w rozpisach. W pewniaku tego nie wezmę o ile w ogóle to zagram. Przede mną jeszcze newsy czyli ewentualne osłabienia po meczu w Valencji i niespodziewane inne wydarzenia. Na decyzje jest jeszcze czas
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć Paweł :)
    I jak tam się ułożyła LA z ligi europejskiej? Ja niestety skończyłem na 8 trafieniach i tak jak przewidywałeś bez niespodzianek się nie obyło, ciekawe czy wszystkie je wyczułeś?
    pozdrawiam
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  6. cześć
    Wszystkie --- oprócz Wisły gdzie miałem 1-2
    A w Hanover-Udine-Alkmar miałem wszystkie 2-ki (ale nie w zestawie pełnym bo choć jeden X w tych meczach był konieczny)
    W konsekwencji mam kilkanaście 10-tek ale tym nie ma co się chwalić.
    Generalnie to jestem zły :):) na siebie.
    Ty napisałeś o Bradze w komentarzach, ja o kłopotach MU (handelek), kumpel mnie przekonywał do 1X w Wiśle, sam liczyłem z tych dwójek najmocniej Hanover. W sumie trochę szczęścia którego zabrakło i mogło być znacznie lepiej.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. no popatrz, gdyby wymienić się wszystkimi informacjami ale w odpowiednim czasie to mozna było złożyć nawet 13-nastkę, o tym MU co pisałeś to przeczytałem niestety juz za późno bo pewnie bym uwzględnił Twoje rady a tak no cóż... podejrzewam że kumulacja na weekend wzrośnie bo jakoś nie wierzę żeby ktoś ją zgarnął :)
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  8. Obroty były "słuszne"

    Pula na wygrane: 34499.11 zł
    ■0 wygranych I stopnia - po 0.00 zł
    ■9 wygranych II stopnia - po 1597.10 zł
    ■152 wygrane III stopnia - po 56.74 zł
    ■1210 wygranych IV stopnia - po 9.50 zł

    OdpowiedzUsuń
  9. przymierzasz się do weekendowego zestawu LA?
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  10. witam
    yy 2 remisy z Rosji z hokeja jako pewniaki i wchodzą...? albo od krętactw Hofera i Tepesa mi się już w oczach mieni albo jest Pan genialny? chyba to drugie. jest jakaś tajemnica odnośnie tego, do ujawnienia? :)
    /palasz

    OdpowiedzUsuń
  11. nie ma tajemnicy
    Tam są trzy trafione a grałem 6 kombinacji 12-13-14-23-24-34 że z cztarech granych wejdą co najmniej dwa. Te trzy kupony w grze a trzy inne (z omskiem X) do smietnika.
    Na kombinacje rozbija się kupony dlatego, że po pierwsze w STS nie da się łaczyć kilku rozpisów a po drugie można grać za mniejszą stawkę.
    Żaden tam genialny, w poprzedniej kolejce też wybrałem 4 mecze i choć weszło chyba 5 remisów to trafiłem tylko jeden (fatalnie wybrałem)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że wcześniej Pan nie publikuje swoich ostatecznych typów, ale rozumiem... Niestety, nie dla psa (początkującego) kiełbasa :)) Trzeba się na początku trochę pomęczyć. Zostanie chyba na jutro zagranie Anglii. Chociaż pewnie mało prawdopodobne, że 7/7 wejdzie...
    I tak świetnie, że natknąłem się na ten blog, chociaż wielce przypadkowo. Pozdrawiam, pozdrawiam
    /palasz

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja podaje zwykle wcześniej, ale takie kuponiki po 5zł to nie miało sensu. Ten blog ma za malą pojemność bo stale się coś gra.
    A ruski hokej gram od dawna i w wielu poprzednich wpisach o tym wspominam i daję typy.
    Te dzisiejsze zaczynały się o 13.00 a pierwszy wpis pod notka popełniłem o 13.30 więc już po czasie do gry.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. A jutro opłacałoby się zagrać te 7 meczyków z Anglii?
    Bo chyba jednak na chłodno - bez pewniaków i systemu szanse kiepskiee.
    Chęć zagrania czegoś na sobotę również... niekoniecznie takim kursem ogólnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem za bezpieczenstwem przede wszystkim.
    Żadnych długich węży, najwyżej trzy mecze na kuponie.
    A które wybrać ? Żebym ja to wiedział...

    OdpowiedzUsuń