niedziela, 19 lutego 2012

Ding

witam

Dzisiaj o 14'00" rozpoczyna się finałowy pojedynek Welsh Open w snookerze - Selby v Ding Junhui.
Zbierałem tak Chińczyka mecz za meczem i miałem postawić go również i teraz ale jedno wczorajsze zagranie Selbiego w półfinałowym meczu z O'Sullivanem sprawiło, że "opadła mi kopara". Nie za bardzo cenię Anglika ale takiej odstawnej, z taką premedytacją i precyzją to ja jeszcze nie widziałem. Dlatego też Ding (2,20) bardzo niewinnie, tylko dla sportowych emocji - gdzieś tam na kuponie się znajdzie.

W Obersdorfie na mamuciej skoczni czeka nas wielce obiecujący pojedynek Austria v Norwegia.
Austriacy (Morgi, Koch, Kofler, Gregory) przy słabszej formie Morgiego i nieszczególnej umiejętności Koflera na dużych skoczniach mogą mieć trudności z pokonaniem Norwegów (Fannemel, Velta, Hilde, Bardal) choć jak tak teraz patrzę na składy to jednak Austriacy powinni to wygrać na zycher.

Dzisiaj także kontynuacja rozgrywek Fa Cup i mecz Liverpool v Brighton.
Piszę akurat o tym spotkaniu ponieważ doskonale pamiętam potyczki pucharowe tych drużyn z racji, że dawno, dawno temu zwycięstwo BandH pozbawiło mnie 13-ki w "lidze angielskiej" :)
1982/1983 Liverpool v Brighton 1-2
1983/1984 Brighton v Liveprool 2-0
1990/1991 Liverpool v Brighton 2-2 i w meczu powtórkowym 3-2
Ciężkie to były boje :):) pucharowe.

I na koniec praca nad Oscarami które już bardzo niedaleko (26.02).
Kluczowe pytania to czy Viola Davis czy Meryl Streep i czy Jean Dujardin czy George Clooney. Reszta łatwizna do zblokowanych pozycji.

PiS: 12'45"
Na początek wziąłem mało skomplkowane i tanie kupony:

P. Austria v Norwegia 1 1,50 (miejsca 2/3)
P. Niemcy v Polska 1 1,20 (miejsca 4/6)
---------------------------
a Kerkyra v Doxa 1 1,90 (result 3-1)
ako = 3,42
b Cienciano v Sport Boys 1 1,50 (result 2-1)
b Cerro Porteno v Porteno PF 1 1,35 (result 1-0)
ako = 3,65

PiS: 13'50"
W kolejnej próbie, tym razem w STS pobrałem islandzki puchar:
Ir Reyklavik v IBV 2 1,40 (result 2-4)
Ka Akureyri v Stjarnan 2 1,75 (result 2-3)
ako = 2,45

pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Cześć Paweł :)
    To kilka wyników Ci weszło :)))) a jak skończył się Twój kupon LA?
    pozdrawiam
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  2. czesc, kupon mizernie, mam 4 dziesiątki. 13 nie miałem prawa trafić bo szedłem na Spursach ale i Leicester i porażkę Arsenal już jakoś umieszczałem - tyle, ze nie tam gdzie trzeba i wszystko się jakoś słabo podpisywało :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też mam dzisiątkę, ale zgubiłem się bo chciałem rozpisywać mecze pucharowe a rozpisałem 3 mecze ligowe a to był błąd, podejrzewam że tym razem jednak kumulacja już zostanie skonsumowana
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  4. piszesz o zestawie na czwartek :) w Lidze Europejskiej, bo wczoraj nie weszła. Dali już kumulację 205.000 ale szczegółowej wypłaty jeszcze nie ma
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  5. to teraz trzeba mnie kopnąć gdzieś w tył :))))) bo ja wypuściłem tym razem 13-stkę
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  6. Łączę się w "bulu" bo znam ten ból.
    Tymczasem sa już wypłaty:

    Pula na wygrane: 16765.80 zł
    ■0 wygranych I stopnia - po 0.00 zł
    ■7 wygranych II stopnia - po 997.90 zł
    ■161 wygranych III stopnia - po 26.03 zł
    ■1256 wygranych IV stopnia - po 4.44 zł

    a to nasza następna przeszkoda :)

    1 SPORTING LIZBONA - LEGIA 6 3 1 -
    2 STANDARD LIEGE - WISŁA KRAKÓW 6 2 2 -
    3 MANCHESTER UTD - AJAX 5 3 2 -
    4 PSV EINDHOVEN - TRABZONSPOR 5 3 2 -
    5 VALENCIA - STOKE 5 3 2 -
    6 BILBAO - LOKOMOTIV MOSKWA 4 4 2 -
    7 CLUB BRUGGE - HANNOVER 3 4 3 -
    8 PAOK - UDINESE 2 4 4 -
    9 ATLETICO MADRYT - LAZIO 4 3 3 -
    10 ANDERLECHT - AZ ALKMAAR 4 3 3 -
    11 METALIST CHARKÓW - SALZBURG 4 4 2 -
    12 BESIKTAS - SPORTING BRAGA 4 3 3 -
    13 OLYMPIAKOS - RUBIN KAZAŃ 4 4 2

    powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  7. już po pierwszym meczu chodziło mi żeby w rewanżu postawić na Bragę więc pierwszą 2 mam, no chyba że postawię remis, ale jakoś nie wierzę w wygraną Besiktasu :)
    szachista

    OdpowiedzUsuń