wtorek, 7 lutego 2012

Lubię poniedziałki

witam

Od jakiegoś czasu zauważyłem, że w zupełnym kontraście do Łazuki z jego kultowej filmowej roli, lubię zdecydowanie poniedziałki.
Kaca i owszem, miewam. Ale jest to zwykle kac moralny związany ze słabym zagraniem lub wbiciem się w jakiś sprzedany szajs  ubiegłego tygodnia.
Ale w poniedziałek już nowa oferta, nowe przemyślenia i nadzieje. A poza tym Beulah Park, ostatnio Sam Houston i pieski w Monmore Green. Tam mniejszym wysiłkiem da się zawsze coś wydusić a spadki kursów to nie jakieś tam 2,10 do 1,85 ale na przykład wczorajszy hit 11,50 -> 2,18 w sytuacji kiedy wiem, że ten 11,50 jest najlepszy w polu :)
Ok, tak sobie coś wysmarowałem na początek dnia w którym czekam na inspekcję boiska w Kettering.
Chciałbym, żeby mecz się odbył i żeby sprawdziły się wojownicze słowa trenera.
Forest Green Rovers manager Dave Hockaday told BBC Gloucestershire:
"Everyone is looking sharp and bright and are keen to play...
we want to get as many points as we can. There's 45 points up for grabs so we want to get 45 points"

Tak się podpaliłem do tego meczu, ale może lepiej jakby go jednak odwołali. W końcu na Betfair stoi po 2,34 a netowe buki poodwieszały kursy i sts-owe 2,15 to żaden rarytas.
Pewnie znowu zbądziłem i teraz to może uratować mnie jedynie 6 w lotto (25 mln) :)

Posted: 07-Feb-2012 at 10:36GMT
Following a pitch inspection at Nene Park by a local Referee this morning,tonight's match has been postponed due to the state of the pitch and surrounds, and adverse weather fore...
I już nie dowiem się kto jest lepszy na tę chwilę ....

cdn niebawem
pozdrawiam

13 komentarzy:

  1. Odnośnie LP Barcę i Sporting to na dzień dobry wrzuciłem w pewniaki :)))) no i zdecydowałem się na Lyon ale tu już miałem rozterki bo szukałem meczy do rozpisów i postawiłem sobie wybór Lyon Lille a gdzieś te niespodzianki muszę być i nie mam tu na myśli losowanych :))))))))
    pozdrawiam szachista

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 RENNES - EVIAN 5 3 2 -
    2 QUEVILLY - ORLEANS 4 3 3 Losowany (1X2)
    3 DIJON - PSG 2 3 5 Losowany (X2)
    4 BOURG PERONNAS - MARSEILLE 1 2 7 Losowany (2)
    5 VALENCIENNES - LILLE 3 4 3 (? los)
    6 CHATEAUROUX - MONTPELLIER 3 3 4 (los ?)
    7 GFCO AJACCIO - DRANCY 5 3 2 -
    8 LYON - BORDEAUX 4 4 2 -
    9 OLIVEIRENSE - ACADEMICA 3 4 3 X2 pierwszy mecz 0-1 w lidze 0-2
    10 NACIONAL - SPORTING LIZBONA 3 3 4 pierwszy mecz 2-2 (2)
    11 BARCELONA - VALENCIA 6 3 1 (pierwszy mecz 1-1) (1)
    12 MILAN - JUVENTUS 4 3 3 (dwumecz, pierwszy mecz) 1X
    13 SIENA - NAPOLI 3 3 4 (dwumecz, pierwszy mecz) 1X2

    OdpowiedzUsuń
  3. dużo niewiadomych się szykuje :))))
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  4. uff, zacząłem od pewniaka Rennes (3-2) ale przy 3-0 byłem spokojniejszy :)
    Jeszcze tylko 12 w jednym pionowym słupku :):)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  5. miałem to samo :) tylko nie było nerwów bo po 3-0 zobaczyłem ft :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no to po pierwszym dniu u mnie nie jest źle, jeden pewniak i jeden podtyp weszły :)
    pozdrawiam
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedziemy z nimi jak burza :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. oby jeszcze kolejne dwa dni były udane no i losowanie i będzie ok :))))))
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Paweł :)
    To dziś najważniejszy dzień w pogoni za 13-stką, jak się wszystko poukłada jak należy to jutro już tylko jeden mecz i losowanie :) nie wiesz przypadkiem kiedy oni losują wyniki?
    pozdrawiam
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  10. cześć, niestety nie wiem kiedy.
    Jak dadzą info na stronie to napiszę, a może będę na losowaniu to puszczę relację :)
    Potrzeba tylko trafić te dzisiejsze 7.
    Myślę sobie, że szybko nam przejdzie tak jak mi w lotto wczoraj, po trójce juz nic dalej nie weszło ale 1,5,13 miałem więc tez się dobrze zaczynało :):)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. a masz możliwości bywania na taki wielkich uroczystosciach? ;)
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  12. wstęp jest tam wolny, tylko chęci trzeba.
    Kiedyś bywałem na Targowej jak jeszcze Totolotek robił zakłady.
    Zielony stolik, trzech staruszków i stare piłeczki do losowania. Podobno ci to częściej bywali mogli wyciągnąć na życzenie co chcą, bo te stare piłeczki były mocno poznaczone (starością). Każdy mógł się zgłosić jako "sierotka".
    Teraz losuje maszyna :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. no popatrz jakich ciekawych rzeczy się można dowiedzieć :))) ale podejrzewam że jak będzie losowanie to w dniu ostatniego zdarzenia albo dzień po
    szachista

    OdpowiedzUsuń