niedziela, 5 lutego 2012

Kettering v Forest Green

witam

Czego to ludzie nie wymyślą.
Jest już i hokej na trawie, skoki narciarskie na igielicie i biathlon na deskorolkach więc przyszedł czas na piłkę nożną na lodzie.
Muszę powiedzieć, że w tej konkurencji jestem zwyczajnym leszczem i od trzech kolejek  nie wygrało mi 5 kluczowych słupów na 5 liczonych. Tak więc obiecałem sobie wystrzegać się jak ognia tej świerzej dyscypliny i skupić się na tym co w zimie naturalne.
Wczoraj na przykład 4/4 w zimowych łatwo mi weszły a ta wspomniana lodowa piłka zawaliła niemal wszystko.
Ale dzisiaj, traktując to co napisałem powyżej jako zamierzchłą historię postanowiłem dać im tę jedną, może ostatnią szansę w styczniu :)
I walnałem z grubszej rurki..

Kettering v Forest Green 2 2,15 (stake 8/10)
Kettering v Forest Green (HT/FT) 2/2 3,50 (stake 3/10)
Kettering v Forest Green(-1) 2 4,33 (stake 2/10)

Jest oczywiście zagrożenie, ze mecz się po prostu nie odbędzie ale do wtorku daleko a mecz w środkowej Anglii więc może pograją.
O powodach tego zagrania mogę powiedzieć jedynie tyle, że już sporo czasu temu obiecałem sobie grać po okienku transferowym FG (co widać było choćby wczoraj) a spuszczać gospodarzy co niejednokrotnie tutaj podawałem. I akurat los chciał spotkać te przeciwności ze sobą.
FGR ma w składzie kilku młodych ale zauważonych na wyspach graczy, choćby tutaj
http://www.forestgreenroversfc.com/news/first-team-news/2012/fgr-three-for-england
+ wypożyczony z Aldershot pomocnik Collins.

PiS: 13'40" 6.02.2012
No i raczej po ptakach. Troche się tego spodziewałem niestety :(
Pitch inspection...
http://www.northantset.co.uk/sport/football/kettering-town/poppies_to_have_early_inspection_1_3492239
pozdrawiam

23 komentarze:

  1. gdzie taki kurs na FG ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Paweł :)
    Jak poszedł weekendowy hazard? Puli w lotto jak widziałem nie rozbiłeś a jak poszło Ci w totolidze? Możesz przy okazji wrzucić jakie były wygrane w LA i LP?
    pozdrawiam
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  3. cześć szachista
    Pula na wygrane: 11224.80 zł (angielska)
    ■0 wygranych I stopnia - po 0.00 zł
    ■0 wygranych II stopnia - po 0.00 zł
    ■3 wygrane III stopnia - po 1870.80 zł
    ■9 wygranych IV stopnia - po 623.59 zł
    A ja znowu te swoje 9-ki ... Nie trafione dwa podstawowe pewniaki qpr i birmingham i dodatkowo cardiff (sys (25%) się nie podpisał a szkoda)

    Pula na wygrane: 7437.00 zł (polska)
    ■0 wygranych I stopnia - po 0.00 zł
    ■3 wygrane II stopnia - po 1032.90 zł
    ■44 wygrane III stopnia - po 42.25 zł
    ■310 wygranych IV stopnia - po 7.99 zł

    A w lotto nie trafiłem :):) z rozmysłem.
    Stwierdziłem, że 21 mi nie starczy ale już 25 zaczyna "stykać"
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedna wielka masakra. W weekend co mi sę miało spie..ić, się spier...ło. Mam traumę, stan przedzawałowy i kilka siwych włosów więcej. Ale po kolei.
    Sobota 11.15 - w sts popsuty system wprowadzania gotowych kuponów. Bywa. Na szybkiego skreślam, West Ham, PSG, Wednesday .... i Fleetwood, które w kuponach odrzuciłem. Nie miałem czasu szukać (miałem 1,5 minuty na zerknięcie w ofertę) i nie znalazłem City i WKS. Wszystko weszło oprócz Fleetwood ... zonk nr 1.
    Sobota 18.00 - maluch wyrwał 3 literki z laptopa, zrobił to tak szybko, że trzepnięcie "górą" laptopa w klawiaturę, spowodowało uszkodzenie dysku twardego. Zonk nr 2.
    Niedziela 15.00 - podczas powrotu z krótkiej trasy, prawdopodobnie zatarł mi się silnik w dieslu. Piszę prawdopodobnie, bo dziś pan mechanik dopiero będzie tam zaglądał. Koszty jak na dzień dzisiejszy dla mnie ogromne. Zonk nr 3.
    Niedziela 17.00 - pokłóciłem się przez telefon z mamą i telefon zapoznał się z podłogą. Zepsuty bezwarunkowo. Zonk nr 4.
    Tym samym jestem pozbawiony nowych technologii (kablówka jeszcze działa), mam obrażone 1/2 rodziny i do zapłaty pewnie kilka tysiów za silnik.
    Jutro zagram za 3 zł w te kulki. A co ...

    u_efa z pracy

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w LP trafiłem 11-stkę w systemie ale nie wiem ile tam w sumie weszło, gdybym nie przestraszył się w założeniu remisów w pewniakach to była szansa na 13-stkę, system dobrałem dobry i dość tani bo 33PLN tylko dwa pewniaki nie dopisały :)
    pozdrawiam
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  6. u_efa, łączę się w bólu, ale wszystko się ułoży. Będzie lepiej.
    Ja natomiast, wczoraj miałem niewykorzystany dzień wizjonerski. Mam telefon od kumpla i rozmawiamy o Mali w trakcie meczu. On chce grać Mali, ja mu mówię, że dopiero po karnych bo bramki w meczu nie mają prawa strzelić. Co prawda strzelili, ale win po karnych. Szedł równolegle mecz Chelski 3-0 i wyraziłem zdumienie że londynczycy ich tak gonią (miałem X2 na kuponach) więc nieśmiało zaproponowałem odstawkę :)
    Trwała też przerwa w meczu O'Sullivan - Maguire (snnoker) z wynikiem 5-3 dla Maguire więc wyraziłem prosty pogląd że O'Sullivan wygra 9-7 i dopiero teraz warto grać :):0
    Wszystko do sprawdzenia u operatora :) jako, że nas nagrywają....
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. szachista, odwaga, rzecz podstawowa.
    Nie mówię, że to było odważne :) ale postawiłem również w anglika goły X w losowaniu z konfiguracji 3-4-3 :):) bo wyszedłem z założenia, że grać na 2-drogi jest bez sensu a na 3-drogi za drogo. Wszedł ale to nic nie dało. Te moje pewniaki (sztywne) już od trzech kolejek są fatalne, fatalne, fatalne...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. a powiedz mi Paweł na jakich systemach rozpisujesz totoligę? ja mam kilka starych systemów które kiedyś tam w gazetkach totolotkowych sie pojawiały i gram nimi w zależności od zasobności budżetu :) , teraz ustawiałem za 33PLN w zasadzie z 7 pewniakami, ale mam też system na 3 pewniaki za około 300PLN i teraz się łamię który wykorzystać, około pół roku temu grałem tym za 300PLN ale wystartowałem o 3 zestawy za wcześnie i niestety nie dotrwałem finansowo do zestawu właściwego :)) no cóż samo życie :))))) jeżeli jesteś zainteresowany systemami do przejrzenia to nie widzę problemów żeby je dostarczyć
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam, znam te książeczkę. Kiedyś sprzedawali ją w kolekturach :)
    Ale w zależności od potrzeb piszę swoje, z reszta wszystkie one opierają się na jednym patencie.
    Najbardziej lubię grać takie rozpisy które preferują bardziej przewidywane wyniki a nie te proste matematyczne skróty. Bo jak wiadomo, grając w meczu 1X zawsze masz jakąś preferencję a w kilku 1X trafisz tych preferencji co najmniej (X) więc raz, ze to potania cały rozpis a poza tym go na większym procencie podpisuje.
    Można by o tym pisać całą książkę więc tak pokrótce :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. a tak na marginesie możesz wrzucić zestawy totoligi LA i LP? :)
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  11. A tak generalnie wszystko sprowadza się do szansy podpisu systemu którym grasz w danej kolejce. Wiadomo, że jak na 7 dwu drogowych wstawisz rozpis na 16 linii to masz 12,5% (1/8) na podpisanie linii, jeśli dasz na te same 7 dwu drogowych 32 różne od siebie linie masz na podpisanie szansę 25%.
    W końcu zakład za 2zł to też system tyle, że mniejsza szansa podpisu...:):)
    1X
    1X
    1X
    1X
    1X
    1X
    1X
    rozpis:):):) z trzema błędami, gwarantujący 4 trafienia przy trafieniu wszystkich podwójnych
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Za wcześnie na zestawy, muszę najpierw opracować, spisać kursy itd. Ale zrobię to na pewno. Już mam "z oka" kilka pewniaków :):)
    A są tutaj póki co
    http://totolotek.pl/totoliga/
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  13. A "LP" nawet na jutro z tym, że wiele meczów może być przełożonych i będą losowania. Jak np Dijon (2-3-5) czy Bourg (1-2-7) Pewnne dwie 2-ki :):):) czy zadziałają na losowaniach skubańce...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. stronka i owszem jest mi znana ale w pracy dostępu nie mam :)
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  15. 1 RENNES - EVIAN 5 3 2 -
    2 QUEVILLY - ORLEANS 4 3 3 -
    3 DIJON - PSG 2 3 5 - (losowany)
    4 BOURG PERONNAS - MARSEILLE 1 2 7 - (losowany)
    5 VALENCIENNES - LILLE 3 4 3 -
    6 CHATEAUROUX - MONTPELLIER 3 3 4 -
    7 GFCO AJACCIO - DRANCY 5 3 2 -
    8 LYON - BORDEAUX 4 4 2 -
    9 OLIVEIRENSE - ACADEMICA 3 4 3 -
    10 NACIONAL - SPORTING LIZBONA 3 3 4 -
    11 BARCELONA - VALENCIA 6 3 1 -
    12 MILAN - JUVENTUS 4 3 3 -
    13 SIENA - NAPOLI 3 3 4
    to polska na jutro
    puchary francji, portugalii, hiszpanii i włoch

    OdpowiedzUsuń
  16. czemu na FG było 1.4 a teraz taki kurs?

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie wiem jak odpowiedzieć, STS tyle dał - to grałem
    hpc

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejny mecz losowany na jutrzejszy zestaw "liga polska"
    2 QUEVILLY - ORLEANS 4 3 3
    Robi się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  19. Cześć Paweł :)
    Zauważyłem właśnie że losowanych przybywa i się zastanawiam czy nie odpuścić i nie zagrać w inne losowane ale kulki :)
    pozdrawiam
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  20. Pobiorę 25 mln w toto. Ewentualnie wespół z kimś :)

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  21. no to w takim razie kulki zostawię wam a ja zasadzam się na LP :)u_efa głowa do góry :)
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja gram i w to i w to :)
    LP podejdę rachunkiem prawdopodobieństwa z pewniakiem na Barcelonie, Sportingu (pierwszy mecz 2-2), i chyba tym dzisiejszym francuzem co go rozgywają i na losowanej 7-ce
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń