czwartek, 25 stycznia 2024

Dałem radę

witam

Dwa dni temu byłem przerażony, że nie dam rady, że mam zbyt mało czasu na to żeby zmierzyć się znowu z załadowaniem "tak jak ja to rozumiem" nowego laptopa. I oto bez większych problemów osiągnąłem o wiele więcej niż zamierzałem. Muszę oddać część chwały AI (sztucznej inteligencji) która kilka razy wskazała mi proste drogi do realizacji moich pomysłów. To świetne, wszystkowiedzące narzędzie naprawdę się sprawdza. Inna sprawa to fakt, że po pierwsze jesteśmy przez nie dokładnie zdefiniowani i nawet nie wiem czy nie personalnie a po wtóre taki mechanizm może w człowieku wyłączyć własną inwencją, fantazję, oryginalność i chęć do rozumnego rozwoju.
Teraz zaczynam testować Operę GX która całkiem nieźle rokuje.

Mecz Sabalenka v Gauff (2-0) pozwolił mi na bardziej obiektywne spojrzenie na tenisowe pojedynki. Otóż i jedna i druga popełniała sporo błędów które w wypadku gdyby przydarzyły się Idze, nie miałbym litości w ich potępieniu. Trzeba się zgodzić z tym, że "babole" to nieodłączna normalność tej dyscypliny sportu.

PiS: 19'00"
Nie do wiary... a prawda wyjdzie na jaw niebawem.
https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/other/golf-sensacyjne-wie%C5%9Bci-z-pola-adrian-meronk-przekupiony-przez-arab%C3%B3w-zagadkowa-absencja-w-kalifornii-polak-nie-gra-w-pga-tour/ar-BB1hfM78?ocid=msedgntp&pc=ENTPHB&cvid=b7edd68abb184ae69e88aa68fc0441ab&ei=48

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz