sobota, 6 stycznia 2024

Autostrada do nieba czy droga do piekła

 witam

Czasami się zastanawiam czy warto wiedzieć za dużo i być świadomym co może się w najbliższym czasie wydarzyć. W każdym aspekcie tak własnej jak i ogólnej doczesności.
Piszę to po powtórnych, lekarskich badaniach podstawowych które wyszły jeszcze gorzej od poprzednich i mleko się wylało. Cukrzyca (2) i sporo za wysoki poziom cholesterolu to wyrok który mnie dobija a przecież niewiele brakowało, żebym zszedł z tego świata będąc szczęśliwym, nie zdającym sobie sprawy z niczego emerytem. Bezsens pozyskania powyższej diagnozy to okoliczność, że do pani doktor wybrałem się w zupełnie innym celu. No cóż, pogadaliśmy sobie o chorobach, szansach na wyleczenie (IA daje mi 19% kopnięcia w kalendarz) i metodach wyjścia na przysłowiową prostą. O niedostępnych w Polsce lekarstwach które w trymiga mogłyby postawić mnie na nogi. Tak czy siak zdecydowałem się na terapię szokową która może jednakowoż wywołać rozmaite skutki uboczne. Wczoraj wieczorem, po zażyciu pierwszych tabletek w tym preparatu "Jardiance", całkiem spierzchły mi usta i zacząłem się bać...😀
Żeby tego było mało od dwóch tygodni cierpię z powodu tak zwanego "łokcia tenisisty" prawdopodobnie od ułożenia ręki przy komputerze.
I to wszystko przytrafia mi się wraz ze zmianą rządu w naszym pięknym kraju. Przypadek ? - nie sądzę.
Oni już tam mają te swoje laleczki i wbijając w nie szpilki życzą wyborcom PiS-u tego i owego.

Nie wiem czy to nieszczęśliwy splot okoliczności ale od paru dni w stacjach telewizji Republika i wPolsce.pl w kluczowych momentach pojawiają się zakłócenia i fonii i wizji na które nic nie można zaradzić. Dawno, dawno temu radio Wolna Europa czy Głos Ameryki dało się podsterować pomimo działających systemów zagłuszania. Teraz, żeby nie dać pozbawić się prawdy trzeba się zdrowo wysilić. A jest w czym przebierać i czego szukać. Cyrk w Sejmie to tylko wierzchołek góry lodowej bo przecież działania poszczególnych ministerstw nie zostają w tyle. Czasami wydaje mi się, że po ruchliwej autostradzie cała aktualna władza jedzie pod prąd używając w tym przestępstwie wypasionych tirów, walców drogowych i rozmaitego ciężkiego sprzętu. Mając przyzwolenie szeryfów z zachodu i własnych, bezrozumnych popleczników na razie bezkarnie robią sobie co chcą. Czy historia ich rozliczy, nie wiem. Żyjąc na tym łez padole 69 lat wiele razy widziałem dziejowe przemiany. I doprawdy 40 lat temu nikt nawet nie wymyśliłby sobie ewolucji ideologicznych, społecznych czy postępu w dziedzinach komunikacji medialnej, w nauce, służbie zdrowia i tak dalej i dalej. Co więc rozwinie się za 5/10 lat i w jakim kierunku nie da się przewidzieć.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz