czwartek, 27 lutego 2020

Typy, typki, typeczki...

witam

Który ssak się nie spoci ?
Takie pytanie za główną, finałową stawkę otrzymał wczoraj uczestnik teleturnieju "Milionerzy".
Odpowiedzi jak zwykle były cztery z czego dwie w sposób oczywisty wykluczone.
a/ owca, b/ koń, c/człowiek, d/królik
Gościu wskazał królika ale nie potwierdził go ostatecznie wycofując się z walki o "bańkę". Ciekawe jak sam bym postąpił mając circa 70% pewności a za uszami ewentualną stratę 414.000 złotych ?

Nieważne, dzisiaj ja mam swoja szansę, iluzoryczną ale zawsze. 6 prawidłowych numerków z 49 w tym moi starzy faworyci. Do przytulenia 11.000.000 (minus 10% podatku). Oj, będzie się działo.!!! :)

Muszę się przyznać bez bicia, że typy typami lecz moja intuicja i jak się okazało urojony profetyzm zostały mocno nadszarpnięte. I to w sprawie znacznie istotniejszej niż mecz Realu, Barcelony, Bayernu czy Legii. Przewidywałem bowiem na 100 procent, że po zmianie przewodniczącego PO w której to organizacji poprzednik zostawił we wszystkich strukturach swoich ludzi a nowy będzie ich wymieniał na swoich, że przy kolejnej porażce i niezadowoleniu innych wewnętrznych frakcji, koalicja Senatu pęknie jak mydlana bańka. Tymczasem opcja wszyscy versus Prawo i Sprawiedliwość trwa i powiem szczerze, że zupełnie tego nie rozumiem. No cóż, niezbadane są wyroki...i tak dalej i dalej.

Dzisiaj lekko puknę Iran ale wyszukanie kilkunastu pozycji do pełnych rozpisów 5/13 przy tak ograniczonej ofercie będzie niezmiernie trudne. Cóż, Salomon z pustego nie nalał a ja muszę. Taki los hazardzisty...

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz