wtorek, 11 lutego 2020

HAZARD+

witam

Plus - to słowo-wartość które od 2015 roku nierozerwalnie kojarzy się z Prawem i Sprawiedliwością. Można je postrzegać jako określony dodatek finansowy ale również jako coś pozytywnego, postępowego i absolutnie dodatniego w każdym niemal aspekcie.
Po części przyciśnięty do muru, postanowiłem podłączyć się pod ten znak firmowy otwierając kolejną jego furtkę pod tytułem, hazard-plus. Bez tego się nie obędzie bo oto właśnie dzisiaj na konto wpłynęła mi pierwsza emerytura...:)
Kwota świadczeń nie powala lecz tragedii nie ma. Jest mniej niż bym sobie życzył ale znacznie więcej niż widziałem to w pesymistycznej wizji. W końcu większość przepracowanych lat to własna firma z przewidzianymi w ustawie małymi składkami ZUS. Tak więc hazard+  to niezbędne remedium na życiową, emerytalną przygodę.
Ok, wysłałem kilka kuponów i nawet nieźle rokują. W Kamerunie przełamałem reguły i zagrałem trzy "bankowe" jedynki co wyszło na dobre. I tak szkoda, że nie cztery ponieważ Ending zdziadział potwornie i szukanie tam remisu było ekstrawagancją.
Jak co tydzień czekam na weekend, tam zawalczę o frukta...

Piątek, 14.02
Protestuję, znowu 93 minuta...
Maroko  -  IR Tanger  v  FUS Rabat  2 - 1
 
cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz