niedziela, 2 lutego 2020

System mieszany plus*

witam

Pomimo, że po uroczystościach rodzinnych jestem z lekka "wczorajszy" spróbuję pociągnąć niedawny temat p.t.  http://hpc-hpc1.blogspot.com/2020/01/skad-sie-biora-remisy.html.
Stało się dla mnie oczywiste po wieloletnich doświadczeniach, że najlepszym patentem na remisowe rozpisy 5/13  jest dostawienie do nich jako dwa lub trzy elementy "nieprzemakalnych czapek" z kursem 1,50/2,00 choć absolutnie nie chodzi tutaj o samo notowanie ale o skuteczność takiej metodyki. Te dwa/trzy godne zaufania składniki kuponów mają w założeniu spełniać niezwykle istotną funkcję asekuracyjną która, co zbadałem empirycznie, nad wyraz się opłaca.
Dla większej pewności można również w rozpisie zastosować kolejny myk traktując dwa kupony jako jedno zagranie, gdzie trzy mecze gramy dwu-drogowo, powiedzmy 1X, w formule 111 na pierwszym i XXX na drugim (lub 1X1 - X1X i każdy inny przeciwstawny wariant).
W weekendy, kiedy oferta jest bardzo szeroka i jest z czego wybierać można pójść znacznie dalej i do rozpisów 4/13 (dużo bezpieczniejszych ale i tańszych) wystawiać poza nawias dwa wymienne "pewniaki" (powiedzmy z pięciu = 10 kombinacji) co stworzy ogólny rozpis 6/15 i za minimalne stawki pozwoli uzyskać niebotyczne przebicie.
Tak czy owak najważniejsze są skuteczne typy.
Dzisiaj moje remisy padły łupem festiwalu rezultatów 0-1 tak więc z niczego to i Salomon nie naleje.
Ale działając konsekwentnie, od czasu do czasu przychodzi taki tydzień, że się wszystko "zazębia" a poniesione wcześniej koszty zwracają się niewspółmiernie.
Oprócz samego "systemu" trzeba jeszcze posiąść elementarną odwagę i wiarę we własne przemyślenia. Na przykład, jak w przypadku: Berkane v Zanaco (1-1). Bo kiedy notowanie na gospodarzy spadło do 1,45 dałem się zwieść tej tendencji a szkoda, i prócz kilku kuponów już tej pozycji nie dostawiałem ufając, że "buki" wiedzą coś więcej.
We wczesnych założeniach ten X miał być "na zicher" (o czym wspomniałem w notatce z 31.01...)
Jutro postaram się o dalsze zawracanie głowy, tymczasem...
cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz