piątek, 27 grudnia 2019

Summary 19

witam

Przyszedł czas podsumowań.
Anno Domini 2019 był w sumie udany. Po pierwsze jeszcze żyję...:)
Poza tym udało się przetrwać bez jakichkolwiek długów co w moim przypadku można śmiało nazwać sztuką. A wydatki były spore.
Czy Rok Pański 2019 czegoś mnie nauczył ?
Myślę, że wątpię (ciekawa zbitka słów...:)). Na zdrowy rozum, w moim wieku niewiele da się doczepić nowych mądrości i tylko cieszyć się wypada, że pamięć funkcjonuje na tyle jeszcze, by nie usuwać z głowy dawno nabytego oleju.
W hazardzie popełniałem te same błędy co zawsze. Za mało konsekwencji, zbyt częste nie trzymanie się własnych reguł. Czasami z pośpiechu, czasami z głupoty.
To muszę poprawić po Nowym Roku. Warto by również sprzedać wreszcie działkę co poprawi mi egzystencję circa milion razy, warto zadbać o jak najlepsze wyliczenie emerytury choć w tym temacie niewiele już ode mnie zależy. Zająć się przewłaszczeniem gruntu pod "chałupą" bo oczywiście Ratusz w tym roku nie zdążył.
I zacząć lepiej typować...:)
Koni niestety nie i o to mam żal do całej klasy politycznej. Prewencyjna cenzura stron internetowych która rozpoczęła się od "śmietnika" trwa w najlepsze. A czemuż to Europa może grać gdzie chce a u nas "kicha"....





Wczoraj, wchodząc na wawrzyszewski cmentarz na murze zauważyłem klepsydrę. Zmarł Pan Franciszek, inż geodeta, lat 90. Główny organizator turniejów brydżowych dla geodetów w Warszawie. Tysiące razy zasiadałem w grze przeciw Niemu przy czteroosobowym stoliku.

Pora zająć się jutrem. A że do rozpisu 5/13 potrzebne mi "czapki" być może prawidłowym kierunkiem nie będzie analiza czy intuicja tylko zabobon.
Pierwszą rzeczą która wpadła mi dzisiaj w oko na ulicy była taksówka a na niej świetlisty napis WOLNY. W kwalifikacjach do turnieju czterech skoczni takowy młodzieniec wystartuje zatem przydałoby się wygenerować jakiś jego zwycięski pojedynek.
Inna sprawa, że z zabobonami prosto nie jest. Na gwiazdkę kolejny 98 kraj dopisał się do obserwujących bloga. NEPAL. No właśnie, łatwo powiedzieć ne-pal, wykonać trudniej...

PiS: Sobota, 28 grudnia, 0'30"
Pierwsze kupony (jeszcze bez skoków ponieważ nie umiem się na cokolwiek zdecydować)
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=313621999011901609&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=313621999012201715&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1

11'40"
Angielski Boxing Day, kiedyś z nadzieją wyczekiwany - niestety nie dla mnie. Prezenty w postaci wyników meczów LA pochowane w pudełkach to jak gra na loterii.
Ciekawy natomiast jest biathlon. Rzadko rozgrywana, raczej pokazowa sztafeta pojedyncza (godz 18'10") zdecydowanie preferuje szybkich zawodników. 3 dobierania i ewentualna runda karna tylko 75 metrów. Mam ciekawy team na podium a może nawet na zwycięstwo....
Herrmann/Doll - w trójce 2,15 na win 6,75
https://www.biathlonresults.com/

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz