sobota, 7 grudnia 2019

Rozsądek czy intuicja

witam

Wiadomo, że do każdego rozpisu 5/13 jako jego element przydałaby się jedna czy dwie pozycje "czapkowe" które bezwzględnie "wejdą" ubezpieczając cały kupon od przeciwności losu. Od dawna pogodziłem się z myślą, że najlepiej szukać takich kwiatków poza piłką ponieważ zbyt często z powodów w które nie wnikam ale każdy gracz je rozumie, takie pozycje najczęściej zawodzą wywołując co najmniej rozdrażnienie.
Dzisiaj postanowiłem do pierwszej serii systemu dostawić sztafetę biathlonowa. I choć intuicja podpowiada mi Norwegów to jednak głowa mówi Francja. I na nią się zdecydowałem.
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=313411999014739242&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1

Jestem mocno w niedoczasie a jeszcze kilka lig zostało mi do opracowania, tak więc póki co będę się zwijał....

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz