piątek, 6 grudnia 2019

Ma wiać

witam

Przejrzałem ofertę na dzisiaj (jest już po północy) i niewiele udało się ułożyć. Próbowałem nawet zainteresować się Anglią ale po dwóch wczorajszych meczach ichniej ekstraklasy (notowania c-a 5,50) przeszła mi ochota żeby kopać się z koniem.
Został więc drugoligowy Iran który lubię stawiać ale który wbrew pozorom wcale nie jest wybitnie remisowy, skoki narciarskie (w piątek ma być spory wiatr w Niznym Tagile) i pojedyncze mecze do których nie mam za wielkiego przekonania.
Wychodzi więc na to, że puknę coś lekko dla zasady no chyba że STS wyjdzie przed szereg i zapoda rano interesujące spotkania z soboty i niedzieli. Na przykład Senegal o co ich niestety nie podejrzewam.
Dobry byłby też biathlon ale fruktów tam nie będzie. Męskie sztafety Francji i Norwegii wydają się być poza konkurencją (Francuzi zajęli 4 pierwsze miejsca na 20km indywidualnie) a która z nich wygra, oto jest hamletowskie pytanie.
Do 10'00" muszę się z kuponami uporać a jestem na etapie ustalania co z nartami Johanssona i czy jak liczę Rayka odstawi "babola" z Malavanem...:)

PiS: 11'11"
Puściłem skromnie kilka kuponów za c-a 5 dyszek z których najpoważniej wygląda poniższy ale na wiele nie liczę.
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=313401999010538038&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz