niedziela, 22 grudnia 2019

Bez litości

witam

Głupich nie sieją - sami się rodzą, można by powiedzieć patrząc na poniższy kupon, zwłaszcza że towaru z "czapkami" 30/1 mam dosyć sporo.
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=313551999017043603&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
Ten rozpis, jeden z wielu lepszych i gorszych sprawił, że opadła mi kopara. Po wczorajszym wejściu smoka spodziewałem się dzisiaj znacznie więcej. No cóż, mecz z STS skończy się zapewne kolejnym remisem a na pewno nie o to chodzi.
W Lotto też remis (dwie trójki) i podniesiona poprzeczka w wigilijnym losowaniu do 13 baniek...

PiS: 22'00"
Oczywiście mecz...
32186 22.12.2019 - 18:00 AS Douanes - Dakar SC - mecz
Piłka Nożna, Senegal, 1 liga
X 2.65 0:1 (~!!!!) według STS
...zakończył się remisem 0-0 co zmienia postać rzeczy na moich 20 kuponach.
Właśnie to zareklamowałem ale jak to jest, że jak sprawdziłem, żaden inny "buk" się nie pomylił.
Trzeba wszystko dokładnie sprawdzać, jak w "biedronce".....:)

PiS Poniedziałek 9'30"
Wynik w STS poprawiony, Inaczej to wygląda..

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz