piątek, 13 grudnia 2019

Czarne myśli "hazardzisty"

witam

Dorwała mnie apatia i całkowity brak hazardowej wiary. Nie z powodu porażek, bo akurat wczoraj i dzisiaj nie było tak źle, remis z zagrania już mam i mogą być tylko plusy z pozostałych kuponów - ale mija dzień za dniem i trzeba sobie jasno powiedzieć. Prochu to ja nie wymyślę.
Z drugiej strony, czy jest jakaś alternatywa ?
Oferta też poraża beznadzieją bo póki co niewiele z niej wybrałem.
14:00Pars Janoobi Jam - Naft M.I.S....result 1-12.352.833.13
Remis na jutro... i na pojutrze
12:00Ebro - Castellon.....2-1 (w 90 minucie) mam lekko tego dość2.822.862.53
jako pozycje sztywne. Reszta to jak na razie latające efemerydy.
Pewnie trzeba będzie zdecydować się na:
Może do 14'00" STS doda notowania na skoki narciarskie, niedzielny Kamerun, może skuszę się na 3 ligę włoską, na niższą Hiszpanię itd.
W każdym razie apatia i brak wiary po tym wpisie nie mija. Mało to optymistyczne.

PiS: 10'30"
STS wpuścił kilka interesujących lig jak choćby pełną, ostatnią kolejkę w Zimbabwe (ciekawe kogo będą zostawiać), jak Ivory Coast, Rwandę czy Senegal. Są też notowania h2h na dzisiejsze kwalifikacje w skokach. I tutaj muszę przyznać, rozczarowałem sam siebie. Na razie super pewniaków nie zlokalizowałem więc biorę się za piłkę bo czas ucieka...
Na początek biegnę po wstępne informacje tutaj
https://www.oddsportal.com/soccer/zimbabwe/premier-soccer-league/standings/
https://www.sofascore.com/pl/
https://www.futbol24.com/

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz