wtorek, 9 kwietnia 2019

Wtorkowy standard

witam

No więc, miałem nadzieję że ten wtorek przejdzie do historii i w ofercie STS poprzebieram jak w ulęgałkach....
W tym miejscu moja "polonistka" ze wczesnych lat 70-tych ubiegłego wieku, nawiasem mówiąc aktywna członkini PZPR a jakże, zażądałaby ni to prosząc ni to rozkazując - Pawełku, nie zaczynaj zdania od "no więc". Po latach mam nareszcie gotową odpowiedź.
- Dobrze Pani psor, za 1000 złotych z wyrównaniem od stycznia co nie podlega negocjacjom. Aha, i nie jest to roszczenie polityczne. Mamy wolny kraj i mówię w ramach prawa co chcę, jak chcę i tak dalej i dalej.
Z sędziwymi polonistkami stale miałem na pieńku. W liceum musiałem zmieniać szkołę ponieważ nie zgadzałem się z oficjalną linią pod tytułem - "co myślał Adam Mickiewicz w utworze...." . We mnie, który Pana Tadeusza znał niemal na pamięć próbowano wciskać na siłę jakieś bezsensowne farmazony. Z drugiej strony przez cały okres komunistycznej było nie było edukacji nie padło pytanie "co myśleli na przykład Pan B czy Pani Sz" tworząc swe wiernopoddańcze poematy o Soso, Kobie czy jak podobno mawiała "ochrana", ospowatym Józku.
Ale miałem też nauczycieli co się zowie. W technikum w którym spędziłem dwa lata był Historyk z którym po lekcjach rozmawialiśmy o Katyniu, o Powstaniu, słowem o prawdziwym świecie tak innym od oficjalnego pedagogicznego przekazu.

Ok, wracam do hazardu.
Wytypowałem sobie dokładnie trzy ligi i chciałbym je w całości połączyć w rozpisach 5/13 stosując swój wypracowany diagram na który składa się co najmniej 16 pozycji ale na razie nie ma o tym mowy. Potrzebna jest mi pełna Kenia, Uganda i choćby druga liga Iranu żeby przelać na papier zaznaczone zielonym flamastrem wypociny. No cóż poczekam do 14'00" i może coś się w notowaniach poruszy.
Inna rzecz, że "na gwałt" chcę umieścić w kuponach:
Police v Onduparaka FC - away win 3,00 co przecież wcale nie musi zatrybić. Goście nie są aktualnie w jakiejś super formie tak więc bardzo prawdopodobna jest w tym wypadku "dupa-raka" i ominięcie tego pojedynku wyjdzie mi tylko na korzyść.
Kwiatek w Kraju Basków był wczoraj trzeci. Zaznaczyłem to trafieniem po kursie 1,80 w czasowej rywalizacji z Alaphilippem którego nasz puknął chyba o 2 sekundy.
A za chwilę w  Lugano na kort wychodzi Iga Świątek. Będę jej dopingował....

PiS: 9'55"
Zwracam honor, STS dał drugi Iran, część Kenii więc jeszcze tylko Uganda na jutro już nie marząc o meczu w czwartek. Notowania możecie ściągnąć stąd:
https://www.oddsportal.com/soccer/uganda/premier-league/

PiS: 12'16"
Iga Świątek potrzebowała godzinki żeby pokonać Ukrainkę Zawadzką 6-3 6-0 i skasować 30 punktów WTA (nominalnie 24pkt) awansując na najwyższe w karierze, 111 miejsce w rankingu.
W II rundzie poprzeczka postawiona jest bardzo wysoko. Ukrainka Kuzmova (46 WTA) to najgroźniejsza przeciwniczka w drodze do półfinału.

PiS: 13'45"
Nie doczekałem się ani jutrzejszej Ugandy ani kompletu z Kenii zatem do typów z bazy 1 (potencjalnie pewnych) dodałem te które miały być latające plus jakieś złogi. Nic z tego pewnie nie będzie...
A oto autorski kupon numer jeden. Reszta poczeka na jutro. Będzie mocny atak...:)
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310991999016749425&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz