środa, 24 kwietnia 2019

Bez paniki

witam

Wczorajsze zagranie już przebolałem i większych pretensji do siebie mieć nie mogę skoro w niższej lidze Iranu na 7 pojedynków, sześć kończy się wynikiem 1-0 a jeden 1-1. Wszystko wisiało na jednej bramce w "underowej" rozgrywce i tak właśnie miało być, a że wyszło jak wyszło to już kwestia przypadku. Przedostatnia (dla niektórych ostatnia) kolejka ligowa, sprawy promocji i spadku - pozamiatane, więc nie było najpewniej specjalnej presji na wyrównywanie wyniku. Tak czy owak stałem na przegranej pozycji ponieważ do wyboru miałem rozpisy albo grubszą dublę Piast*Watford a Anglicy jak zwykle zawiedli. Drużyna niegdysiejszych "walczaków" straciła bramkę w 1 minucie, przebiegała bezowocnie cały mecz żeby wyrównać stan na 1-1 tuż przed ostatnim gwizdkiem. Skąd ja znam takie "podchody" ?
Ok, nie wiem co zaserwuje mi dzisiaj STS bo oferta w lesie. Kamerun, Iran, Kenia i tym podobne są już od dawna notowane na https://www.oddsportal.com/ i tylko pozostaje wierzyć, że nasi się zreflektują. Póki co zajmę się szansami Rafała Majki na 3 etapie wyścigu Tour of the Alps https://www.tourofthealps.eu/en/stage-3-salurnsalorno-baselga-di-pine oraz odnalezieniu w sieci zasad ligowych w nowej formule (grupy A, B) Kamerunu....
Przykra sprawa o której pisałem kilka dni temu została pozytywnie rozwiązana. Jako samozwańczy hpc.Rex wydałem odpowiednie zarządzenia...:) - co jak ufam, dobrze przysłuży się ogółowi.
A Sąd Wieczystoksięgowy w innym temacie załatwił mi wpisy na długo przed oczekiwanym terminem.
Idzie dobre z każdej strony tak więc sondaże w okolicach 50% na Prawo i Sprawiedliwość w jesiennych wyborach napawają optymizmem....

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz