poniedziałek, 29 kwietnia 2019

Tęgie lanie

witam

Cudu nie było. 25% zwrotu z zagranych kuponów to łomot jakiego dawno nie zaznałem, zwłaszcza że z uwagi na kończący się sezon piłkarski wejście było dość grube bo nie było na co czekać. Oprócz Kamerunu który trafiłem koncertowo zawiedli niemal wszyscy z RPA, Senegalem i Argentyną na czele. Trzeba uczciwie przyznać - hazard to trudny kawałek chleba a jedynym pocieszeniem na dzisiaj jest fakt, że trefne rozpisy (głównie 5/13) szły z wygranego wcześniej konta co je wprawdzie znacznie uszczupliło ale wciąż jest ono gotowe do dalszej, nierównej walki. Choćby już tylko o miesięczne opłaty z zysków do czego się ostatnio zdążyłem przyzwyczaić.

O 10'00" Iga Świątek zagra finał kwalifikacji w Wta-250K w Pradze i jej postępy będę na żywo śledził w rankingu "Race" https://live-tennis.eu/en/wta-race gdzie jest aktualnie 47 - po wygraniu Pragi....:) - 22 a po Paryżu i Wimbledonie...?
W nadchodzącej piłce - wszystko pozamiatane. Iran Div One ostatnia kolejka, Uganda dwie kolejki. Zawodnicy już myślą o wakacjach a żeby były one "na bogato" warto coś poustawiać. Może by tak festiwal remisów...:) - bo raz, że nie robią nikomu krzywdy a dwa, skumulowane nieźle płacą.....Ja bym tak zrobił.

Na komentowanie bieżącej polityki chwilowo nie mam chęci choć przecież tyle się wokół dzieje....

Wtorek: 13'01"
Fatalne losowanie Świątek w turnieju głównym. Organizatorzy po wycofaniu się dwóch zawodniczek pozmieniali drabinkę i 6 miejsc było świetnych a jedno (także pod kątem dalszych pojedynków) - po prostu złe.
Świątek v Karolina Muchova (Cze) widzę ciemno....

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz