niedziela, 14 kwietnia 2019

Odpychający szpinak

witam

Spałem może ze dwie godziny, sprawdziłem w przelocie wynik meczu w Salwadorze (0-0) i o 5 rano zdałem sobie sprawę, że nie ma co się w łóżku wiercić bo zasnąć już nie dam rady. Być może jest to efekt wczorajszych przemyśleń które sprowadzały się do rewolucyjnego ustalenia jakoby czas w starszym wieku upływał szybciej niż w radosnej młodości. To tak jak w kolarskim wyścigu na 200 kilometrów. Przez 190km wlecze się wszystko jak flaki z olejem a na ostatnich 10 nagle dostaje niezwykłego szwungu.

Strajk "nauczycieli" wyłącznie w godzinach pensum a szczególnie jego kuriozalny charakter, te wesołe utwory wokalne przy całkiem poważnym traktowaniu dzieci jako zakładników, rozmaite przekłamania zupełnie niegodne i niezrozumiałe dla ludzi o pewnym poziomie wykształcenia i tak dalej i dalej - przyniosły oczekiwane efekty. Wczorajszy sondaż do jesiennych wyborów pomimo, że przeprowadzony przez przeciwników rządu daje Prawu i Sprawiedliwości 45% poparcia przy 20% dla PO, 9% dla Wiosny, 7% dla Kukiza, 6% dla SLD i 5% dla PSL co moim zdaniem w przypadku "chłopów" reprezentowanych przez miejskich cwaniaków jest mocno przeszacowane. Za to w wynik Wiosny jestem w stanie uwierzyć choć w normalnych warunkach nie miałaby szans przekroczyć wyborczego progu. Zbiera bowiem wyborców którzy głosują "dla jaj" nie akceptując tego jak i z kim wiąże się Platforma.
Podobnie w 1991 roku debiutowała Polska Partia Przyjaciół Piwa, Rewińskiego i świętej pamięci Smolenia, uzyskując 3,27% i wprowadziła do parlamentu 16 posłów (nie było wtedy granicy 5%). A przecież jestem w stanie się założyć, że entuzjastów piwa jest kilkakrotnie więcej niż pasjonatów LGBT+.
Miałem pisać dalej ale skasowałem parę kolejnych zdań. Kiedyś może do tego wrócę, nawiązując do szpinaku, tej ciemno zielonkawej papki którą dzieci traktują z.... niechęcią.

Ok, dzisiaj o 11'00" pojedynek Hurkacza w Monte Carlo a o 11'30" finał Świątek w Lugano. Oj, będą emocje....
Do tego czasu poczekam na notowania z Kenii których o dziwo nie dał nikt na świecie. Albo odwołana jest kenijska kolejka ligowa albo ktoś mocno zaspał. Przydałoby się tych kilka meczy do gry bo muszę stworzyć całkiem nowe rozpisy pomijając te pozycje które za dużo mi już kończą...

PiS: 7'40"
Tutaj już Kenia jest. Zatem STS, do dzieła...
https://www.oddsportal.com/soccer/kenya/premier-league/

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz