środa, 2 listopada 2016

Zaduszki

witam

Wczoraj w Warszawie mocno padało ale pomimo paskudnej pogody wybrałem się z mamuśką na Powązki Wojskowe żeby odwiedzić groby części najbliższej rodziny. To stołeczne miasto umarłych  ma w sobie wielce odczuwalną magię duchowości poprzez zgromadzenie w jednym miejscu tak wielu sławnych postaci z naszej Polskiej Historii. Alejka w alejkę leżą koło siebie osoby wybitne, znakomite i nieprzeciętne. Są jednakże i takie miejsca o których w Święto wspominać nie wypada.

Znalezione obrazy dla zapytania powązki wojskowe

W moim wieku wizyty na cmentarzach to okazja do głębszej zadumy. W końcu nie za długo przyjdzie taki czas, że to moje będzie pod spodem. Na tę okoliczność wygrzebałem fragment własnego listu do Elżbiety sprzed 40 lat....

Dzień za dniem, noc za nocą mija i nie wraca
Wspomnień cień, pięknych wspomnień w myślach się zatraca.
Pamięć zawodzi serce, złudy hen oddala
I najczystsze uczucie podnieca i spala.
Siwa mgła stoi w oczach, zaciera wspomnienia.
I choć chcę Cię wymarzyć, nie ma już marzenia.

Wiem, niezbyt to lotne ale na koleżanki kiedyś działało. Utrzymane w układzie i stylu wieszcza Adama na podobieństwo jego improwizacji przy rue de l'Echaude nr 9 w Paryżu z 25 grudnia 1840 roku, którą byłem wówczas zafascynowany. A że to niewielki wycinek masowej korespondencji na cztery kartki papieru podaniowego każda, pisany bez namysłu i bez skreśleń, to czuję że można mi wybaczyć.

Opaczność. Nad tym się wczoraj zastanawiałem. Myślę sobie że każdy żyjący ale ja na pewno mam wiele dowodów na jej istnienie. Ileż to razy w kłopotach różnego typu pomagał mi Anioł Stróż. Oczywiście nie wiem czy to ktoś z moich przodków czy też ktoś ustanowiony przez Stwórcę ale co by nie mówić za jego dobrotliwość, wielkoduszność i zrozumienie modlę się i skłaniam głowę w szczerej podzięce.

STS się wczoraj wywinął. Na Proximie b Centauri nie trzymali meczów Ugandy tak jak w poprzednim tygodniu. Weszły klawe trzy remisy które miałbym na kuponie bezwarunkowo i początek rozpisów rokowałby wielki przełom. No nic, trudno. Trzeba się brać za to co nam w żłoby dano....
W poszukiwaniu dubli "robota" zerknąłem tutaj:
https://en.wikipedia.org/wiki/2016%E2%80%9317_FA_Cup

PiS: 21'00"
Przyszłość tenisa: Iga Świątek. Póki co 10 kolejnych zwycięstw.
https://www.facebook.com/swiatekiga/

PiS: 22'35"
Kapitalny mecz naszej drużyny
LEGIA WARSZAWA v REAL MADRYT   3-3
Kapelusz z głowy za ambicję, za wywołane emocje a zwłaszcza za 3-2 w 83 minucie. To był kosmos...:)

PiS: 00'20"
Puściłem niewinne rozpisy coby coś się działo...
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=313081699306501386&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=313081699317601455&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1

Czwartek, 3 listopada, 11'45"
Czas wziąć się za prezydenckie wybory w USA. U naszych oferta jeszcze w zarodku więc dla oceny sytuacji spojrzałem na giełdę w Betfair.
Podoba mi się
Trump (47,00% - 49,99%) kurs 4,60 stake 5/10  (result .....)
Trump (50,00% or more) kurs 6,20 stake 1/10
Czekam na STS lub Miks, może zarządzą coś podobnego.....

PiS: 12'30"
Pojedynek przyszłości dwóch wspaniałych 15-latek
Iga Świątek v Maja Chwalińska na żywo (result 6-2, 6-3)
http://www.itftennis.com/procircuit/tournaments/women's-tournament/info.aspx?tournamentid=1100038236
https://www.facebook.com/swiatekiga/
https://www.facebook.com/Maja-Chwali%C5%84ska-699535716826372/
Teraz prawdopodobnie najtrudniejsza przeszkoda. 25-letnia Bułgarka (137  WTA)
PiS: 17'00"
Na szczęście będzie nieco łatwiej. Jutro czeka na wyrok Słowaczka Schmiedlova (WTA 453) - lat 19

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz