środa, 30 listopada 2016

Survival

witam

Od kilku dni raczę sobie niewinnie żartować z sytuacji która mnie nieoczekiwanie dotknęła i zasadniczo zakłóciła cały porządek egzystencji. Tak już mam, tak chyba miałem zawsze, że z  rozmaitych wydarzeń lubię się nieco powygłupiać i potraktować je z przymrużeniem oka. Całe to ziemskie życie to przecież jeden wielki psikus.
Raz, że potwornie krótkie. Takie na przykład karpie egzystują 150 lat (chyba że wcześniej polegną na świątecznym stole), żółwie 300, małże 400 a rozmaite morskie koralowce 4200. (według National Geographic). I gdzie tu sprawiedliwość.
Dwa, że doczesność jest zupełnie bez sensu jakby się temu dokładnie przyjrzeć.
Dopiero to co czeka nas POTEM może okazać się wiele warte. Jednak na ten temat nie napiszę bo źródłowych danych póki co brak.
Tak więc wracając do zgrywy przyjąłem warunki które mnie dopadły i postanowiłem przećwiczyć szkołę przetrwania.

Znalezione obrazy dla zapytania survival

Planem awaryjnym jest oczywiście nocne rozświetlenie żarówek a nad ranem udanie się na wyżerkę do "Pędzącego Królika" lub innych Sów z przyjaciółmi. W centrum Warszawy jest tego przybytku do woli...
Na razie przerwę wątek bo mam coś ważnego do zrobienia.

Ze świata sportu:
Dagenham też lubi figle. Tyle, że dużo mniej nieszkodliwe. Na kuponach gdzie mam 6 trafionych iksów (rozpisy 5/13) na 8 rozegranych już meczów.
A w Turf Paradise powtórka z rozrywki.
http://www.turfparadise.com/race-replays--live-video.html
Replays -> 29 November -> Race 6
Konik nr 10 (Lobo Bravo) trenera Moralesa pod dżokejem J.M Bourdieu (wygrał w nocy 4 wyścigi)

PiS: 23'55"
Ponieważ Miks udostępnił podobną opcję w pokazywaniu kuponów sprawdzę na przypadkowym rozpisie jak to wygląda po zeskanowaniu...
Na razie chała, spróbuję za chwilę raz jeszcze
Więcej powiem, chała to eufemizm. Teraz na Miksa już nie mogę się zalogować....

Czwartek, 1 grudnia, godz 00'55"
Singiel na noc wypadł na Salwador i ichni play-off
FAS v Aquila X 3,25  (result 1-1)

PiS: 11'05"
Betexplorer zmienił szatę graficzną. Oj jak ja nie lubię takich zmian dopóki się do nich nie przyzwyczaję.
Singiel południowy wypadł na Honduras i ichni play-off
Motagua v Olimpia X 3,25  (result 1-0) - równy mecz (48%-52% shots 10-11) wygrał zespół mniej faworyzowany, trudno..
http://www.betexplorer.com/soccer/honduras/liga-nacional/motagua-olimpia/Yg0Jdzhl/
Zmieniłem kurs z 3,00 (spodziewane) na 3,25 a to i tak na świecie jeden z niższych....

PiS: 19'00"
Na zagranie rozpisów czekam do rozszerzenia przez STS oferty o Bangladesz, Palestynę i Ugandę. Niestety raz dają te ligi a raz nie. A bez nich ciężko jest skompletować około 15 przekonujących remisów.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz