wtorek, 8 listopada 2016

Karolina z języczkiem

witam

Nie ma co ukrywać, że wynik wyborów w USA to dla mnie nieodgadniona tajemnica. Mogę tylko przypuszczać jak mają się do rzeczywistości przeszacowane jak zawsze w stronę demokratów sondaże. Media rozmaitej proweniencji w Polsce szamoczą się z rokowaniami "od Sasa do lasa" do tego stopnia, że kiedy wczoraj jeden ze znanych posłów uruchomił internetowy plebiscyt, zdecydowanie wygrał PSL.
Tradycyjnie posiedzę w nocy przed TV i komputerem bo co by nie mówić poza nominowaniem amerykańskiego prezydenta, głosowanie będzie ogromnym wydarzeniem społecznym obejmującym sprawy co najmniej kilku kierunków nauki.
Tak na własny użytek przyjąłem teorię, że języczkiem u wagi będzie Carolina o ile oczywiście jeden z kandydatów nie okaże się zwykłym papierowym tygrysem.
Przy okazji jest szansa, że pogodzę się z torem w Turf Paradise na którym nie oglądałem wyścigów ze dwa tygodnie.
Wczoraj już miałem przygotowany dobry tytuł notki w rodzaju "Inna rozmowa" kiedy do pierwszej w nocy weszła mi większość iksów i podpórek z hokejowymi remisami włącznie. Niestety trzy ostatnie, wtorkowe mecze argentyńskie zawiodły z kretesem i skończyło się na zysku 2/1. Ale dobre i cokolwiek....

Czwartek 10 listopada, 12'00"
Miałem coś postawić ale pasuję. Nie da się przejść do porządku dziennego nad kursami u naszych "dobroczyńców".
Potencjalnie ukraiński bukmacher "Favorit" i STS to jakaś przepaść. Pytam się dlaczego ????
Dla przykładu mecz hokejowy:
Nowosybirsk v Nowogrod
2,35-3,55-2,48 STS, marża 11,04%
2,55-3,80-2,55 Favorit, marża 4,75%
2,67-3,98-2,67 - notowania bez marży przy równych szansach....(dotyczy analizy meczów rosyjskich)
Jeszcze raz pytam. Dlaczego ???
https://www.favbet.com/en/bets/#tour=18504

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz