środa, 23 listopada 2016

Maniak

witam

Tradycyjnie w środę przeglądam i drukuję ofertę na zbliżający się weekend. A na pierwszym planie jak mantra wyskakuje druga i trzecia liga francuska przez którą cierpię od dwóch czy trzech kolejek. Do ostatecznych decyzji co znajdzie się w głównym szkielecie kuponów jeszcze daleko ale gołym okiem widać że podstawowy pakiet na pewno przyjmie coś niecoś z kraju nad Loarą.
Wczorajsze 4-8 Legii Warszawa to rezultat fascynujący. Co prawda uzyskany w meczu potraktowanym przez obie ekipy jako solidny trening przed ważniejszymi wydarzeniami ale czego by nie powiedzieć cztery bramki zdobyte w Dortmundzie dają nadzieję. Może nie od razu na wyjście z grupy do LE, bo o to cały czas będzie niezwykle trudno, ale na powolny, prawidłowy rozwój stołecznej drużyny. Z drugiej strony kto wie. Sporting umie przegrać 1-3 z jakimś Rio Ave więc wszystko jest jeszcze otwarte.
Fatum zainicjowało fatalne losowanie i teraz tylko trzeba sobie z tym radzić i wyciągnąć ile się da. Choćby 540 minut nauki.

Ku rozkwitowi nowych inicjatyw podam teraz jedną z podstaw na których wieczorem się oprę...:)
Arambagh v Rahmatgonj    X-295CC  (result 0-0) - kurs w STS 3,10 czyli lepiej niż myslałem
co się przekłada na goły remis grany centralnie po oczekiwanym kursie 2,95. Taka to specyfika moich ułatwiających życie skrótów.
Nic to nie mówi, ok nie dziwię się...:).
http://pl.soccerway.com/matches/2016/11/24/bangladesh/b-league/arambagh-ks/rahmatgonj-mfs/2368253/head2head/

PiS: 23'25"
STS zmienił nieco szablon w przeglądarce zagranych kuponów co mi się zupełnie nie podoba. Zniknęła tabelka wypłat w rozliczeniu do ilości trafień zakładów maksi-kombi. I komu to przeszkadzało ?
To znaczy na wydruku jest, na ekranie już nie co powoduje spore utrudnienie w ocenie na czym się stoi przy większej ilości zagranych rozpisów..
Na mecz z Bangladeszu cały czas czekam. W ubiegłym tygodniu w ofercie były ich wszystkie pojedynki. Dzisiaj też a na jutro ktoś dostał amnezji. Jak to jakiś problem to niech ten remis wypuszczą z kursem 1,05 -  będzie chociaż trochę śmiechu....
Chciałem to połączyć z iksem w nocnym Copa Sudamericana ale chyba nie będzie mi to dane...Trudno.
http://pl.soccerway.com/matches/2016/11/24/south-america/copa-sudamericana/associacao-chapecoense-kindermannmastervet/club-atletico-san-lorenzo-de-almagro/2367461/?ICID=HP_MS_48_01
Chapecoense v San Lorenzo X-300CC  (result 0-0)

Czwartek, 24 listopada, godz 12'25"
Nie doczekałem się złączki dwóch powyższych pojedynków choć siedziałem na stronie STS ciemną nocą aż do samego rozpoczęcia spotkania w CS. W końcu wziąłem singla.
Rano za późno wstałem i na wariackich papierach puściłem kilka niedopracowanych rozpisów jako pewniaka wstawiając Bangladesz (zaczęli o 10'30"). Ale za cienko, za cienko...
Jedyne czym pozytywnie zaskoczył bukmacher to kurs 3,10 który jak widać powyżej wyglądał jak promocja...:)
PiS: 13'00"
Na stronie STS pojawiły się tabelki z wypłatami częściowymi o których pisałem wczoraj, że zniknęły.

PiS: 19'05"
Do rzeczy przykrych bo takie też są codziennością muszę zaliczyć mecz w Indiach który przegrałem (wynik 1-2) w 92 minucie. Naprawdę aż trudno uwierzyć, że feralne bramki strzelane w doliczonym czasie to przypadek skoro zdarza mi się to raz za razem...

Piątek, 25 listopada, godz 10'40"
Ponieważ zaraz jadę z mamuśką do szpitala i mam mało czasu podam tylko jeden z trzech iksów który dzisiaj liczę najbardziej:
That Ras v Al Buqaa X-310CC  (result 1-1)

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz