środa, 16 listopada 2016

Klucz francuski

witam

Znalezione obrazy dla zapytania klucz francuski

Po raz kolejny zamierzam pobawić się meczami drugiej i trzeciej ligi francuskiej a zaprezentowanym kluczem poodkręcać stojące mi na drodze zagwozdki. Powiem więcej, zagram grubiej niż zwykle wchodząc w kupony 2P*4/12. Do tej decyzji przekonałem się dzisiaj na bazarku gdzie tradycyjnie nabywam kawę, przeróżne słodkości i owoce. Otóż kupując winogrona wybrałem do siatki dwie kiście i jak w pysk strzelił trafiłem w kilogram. Dokładnie 1,0000. To musi coś znaczyć.
Zabieram się zatem do pracy bo liczniki które razem rzecz ujmując stanowią w tej chwili około 1/2 ich najwyższych, rocznych stanów trzeba wywindować na rekordowe poziomy :)

W turnieju głównym w Zawadzie pierwszą rundę przeszła Maja Chwalińska bijąc 21-letnią Rumunkę (WTA 244). Niestety odpadła z rywalizacji druga nasza 15-latka, Iga Świątek która za przeciwniczkę miała rozstawioną z dwójką Szwajcarkę (WTA 197).
http://www.itftennis.com/procircuit/tournaments/women's-tournament/info.aspx?tournamentid=1100038433

Czwartek, 17 listopada, godz 16'19"
15-letnia Maja Chwalińska wygrała drugą rundę tenisowego turnieju w Zawadzie (25K) pokonując 21-letnią Ukrainkę (WTA 272) 6-0, 6-3...WOW.
Jutro pojedynek ćwierćfinałowy z 23-letnią Niemką (WTA 326).

Result: 20'45"
Nie ma w słowniku ludzi cywilizowanych takiej wiązanki jaką skomentowałem egipski mecz Kairu z Aleksandrią. Powiem tylko enigmatycznie, że to nie jest sprawiedliwe.
Pierwszy remis który otwierał weekendowe kupony zawalił się w 94 minucie. Nic na to nie poradzę....

Piątek, 18 listopada, godz 15'45"
W Zawadzie porażka 6-3, 4-6, 2-6 co nie zmienia faktu, że M. Chwalińska z 22 punktami WTA (około 740 miejsce) jest najlepszą zawodniczką na świecie w kategorii do 15 lat. W przyszłym roku będzie się działo :)
Kupony zagrałem ostre, przeważnie w Miksie, tak więc nie da się ich przeskanować....
W każdym razie sporo Francji, do tego Algieria, Maroko, Argentyna, Jordania, Włochy, Portugalia i Japonia po jednym dwa mecze....

Result: 23'59"
Zaczęło się słabo i nie ma się czym chwalić. Francja pokazała mi figę i weekendu trzeba już tylko bronić. Przed chwilą od niechcenia zapuściłem takie warianty...
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=313241699145100695&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz