wtorek, 15 listopada 2016

Sudoku

witam

Muszę powiedzieć, że łamigłówki "Sudoku" których pierwsze wersje powstały w USA w 1979 roku nudzą mnie wybitnie i zabieram się za nie jedynie od czasu do czasu.

Znalezione obrazy dla zapytania sudoku

Zasad nie będę wyjaśniał bo wszystkim chyba są znane a poza tym zwyczajnie mi się nie chce. Dużo bardziej wciągają mnie za to rozrywki słowne i krzyżówkowe pisemka rozwiązuje często od deski do deski preferując szczególnie "Jolki".
Okazjonalnie przychodzą jednak chwile w których na moją ulubioną "matmę" i rozwiązania na 51 niewiadomych patrzę łaskawie. Tak było i cały czas jest z wyborami prezydenckimi w Ameryce.
Choć tylko jeden stan (Michigan) pozostał do rozdzielenia 16 miejsc elektorskich to we wszystkich okręgach (51 sztuk) trwają doliczenia i sytuacja zakładu (Trump 47,00%-49,99%) zmienia się jak w kalejdoskopie. Prym w pompowaniu frekwencji (a od tego zależy powodzenie widełek) ma teraz Kalifornia i Waszyngton, i trudno przewidzieć na czym cała rzecz się zakończy. A choć to nie ma finansowego znaczenia, dla samej satysfakcji chciałbym aby spełniły się moje przedwyborcze proroctwa.

Kuponów (na razie dwóch) dzisiaj wklejać nie będę bo nie chcę najeść się wstydu. Pewnie w ogóle bym nie grał gdyby nie jeden element rozpisu który sobie wymyśliłem.
Burgess Hill Town v Chalfont St Peter 1 2,00  (result 2-2) - brak mi słów do tej Anglii.

PiS: 12'45"
A co tam się będę pieścił. Wstyd to kraść i d... spaść....- Pierwsze były takie....
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=313201699269603794&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=313201699090303826&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
To się w pale nie mieści. W momencie kiedy zeskanowałem kupony nie uznali bramki dla Władywostoku na 3-1 a za chwilę goście wyrównali (58'08") na 2-2...W dogrywce 3-2 już w 1 minucie....
Fatum ?

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz