sobota, 3 grudnia 2016

Zima 2016/17

witam

Powrót mamuśki w domowe pielesze z bardzo dobrymi (jak na swój wiek) wynikami wszystkich szpitalnych analiz to dla mnie wydarzenie bardzo optymistyczne. Pewne niedogodności których doświadczałem przez kilka ostatnich dni są już tylko historią i teraz nieco więcej czasu będę mógł poświęcić na prywatne hobby. Trochę to egoistyczne podejście ale cóż zrobić. Przyzwyczajeń nie zmienię...
Piękna, śnieżna zima do Warszawy przyszła w tym roku dużo wcześniej niż ostatnimi laty. Ale nie wszystkim służy. Nasze biathlonistki przegrały sprint w Oestersund z kretesem a przy tej okazji także i ja zostałem wyprowadzony z równowagi. Nie, nic nie grałem ale strony internetowe IBU pozmieniały się tak niekorzystnie, że póki nie znajdę nowych adresów to nie idzie wyników zawodów śledzić w komputerze na bieżąco.
Z piłką dzisiaj nie mam pomysłów i chyba sobie odpuszczę. "Czapkowych" remisów nie widać więc jeśli czegoś będę szukał to raczej spadków na 188
http://data.nowgoal.com/1x2/company.aspx?id=499&company=188bet
Wpadła rodzina, do wieczora będzie z kim i o czym gadać aż do wieczornego startu czterodniowego mitingu w Turf Paradise. Po drodze zerknę na sprint panów w biathlonie i skoki narciarskie bo trzeba być w temacie.

Niedziela, 4 grudnia, godz 01'30"
Skoki narciarskie oglądało się z zapartym tchem. Kapitalny występ Polaków i oby tak dalej.
Puściłem rozpis 5/13 tylko dlatego żeby coś się działo. Na początku miałem jako "robot" umieścić w nim dwa elementy sportów zimowych ale za wcześnie chyba z takimi ruchami. Może do rana coś mi przyjdzie do głowy....
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=313391699373303907&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1

PiS: 12'35"
Przez kilka programów politycznych które lubię w niedzielę pooglądać przepuściłem żeński biathlon i inne poranne dyscypliny zimowe. Psia mać, trzeba przystosować się na nowo do reguły, że oto wiele konkurencji zaczyna się bardzo wcześnie. No nic, trudno.
Świetna inicjatywa STS z handicapem punktowym w skokach narciarskich. Widzę to po raz pierwszy i na pierwszy rzut oka wygląda to nieźle...:)
https://www.sts.pl/pl/oferta/zaklady-bukmacherskie/zaklady-sportowe/

PiS: 18'15"
Kot i Stoch nie utrzymali dwóch pierwszych pozycji po pierwszej serii w skokach narciarskich i wylądowali na miejscach 5 i 4. Szkoda.
Sensacją dnia była jednak porażka Martina Fourcade z dwoma Rosjanami co przed ostatnim strzelaniem wydawało się niemożliwe.
I skoki i biathlon tylko obserwowałem więc wrażenia pozostały jedynie wizualne.
Co innego w meczu FA Cup, Curzon Ashton v AFC Wimbledon.
Akurat rozmawiałem z londyńskim kumplem przez "Skype" kiedy była przerwa w pojedynku i gospodarze prowadzili 2-0. Wtedy to wyraziłem swoje osłupienie i nieśmiało zasugerowałem, że po 1,45 na home win (tyle było) to bym się odstawiał. W 62 minucie kiedy FCCA podwyższyli na 3-0 stwierdziłem, że wyprowadziłem kolegę na manowce i o Anglikach więcej wymieniać myśli nie będę bo to nie ma sensu.
Jakież było zdziwienie kiedy już długo po zakończeniu kolejki sprawdzałem wyniki....result 3-4. Niesamowite.
W Turf Paradise, w gonitwie drugiej Quarter Horse Derby. Wszystkie konie uczestniczyły w wyścigach (1,2) 19 listopada. Wygląda na to, że nie przegra May Be Fantastic Sa i dżokej Martin Osuna. (result - win = 2,30)
http://www.turfparadise.com/race-replays--live-video.html
Replays -> 19 NOV -> Race 1,2

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz