piątek, 30 grudnia 2016

Turniej Czterech Skoczni

witam

Bardzo obfita oferta w "Miksie" na konkurs skoków narciarskich mobilizuje mnie do pochylenia się nad typami. Nie będzie to jednak prosta sprawa ponieważ zbyt się zapuściłem także i na tym polu. A jeszcze nie tak dawno przecież, "z oka" czyli z pierwszego spojrzenia na konkretną parę przeciwników wiedziałem co będę stawiać. Teraz wszystko muszę sprawdzać do tyłu i trwa ta operacja całą wieczność.
Dodatkowo jestem pod silna presją. Otóż nie wiedzieć czemu moja mamuśka zasiada ostatnio przed TV i wspólnie śledzimy popisy skoczków. Dziwne to bo wszelaki sport jej do gustu jakoś mało przypadał.
Ok, trochę się zastanowię i coś wkrótce postaram się napisać...
A czy zdecyduję się na dublę czy na umieszczenie kilku zblokowanych pojedynków w szerszym rozpisie, jeszcze nie wiem...

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz