poniedziałek, 31 października 2016

Spoza układu (słonecznego)

witam

W weekend wyleciałem w przestrzeń kosmiczną.
Grałem źle ale przede wszystkim nieszczęśliwie. Seria feralnych bramek w doliczonym czasie meczów to już żadna nowość więc jeśli dodać do tego, że ze szkieletu 6 podstawowych X-sów wszedł tylko jeden to efekt musiał być oczywisty. Nie wystarczyła idealna wbitka w drugą Japonię (2/2), Maroko (2/2) czy w grecką Verię. Jedna czwarta liczników poszła w zapomnienie i jak na razie nie widzę jak miałaby powrócić na swoje tradycyjne miejsce.
Teraz zatem krążę gdzieś po bezdrożach Proxima b Centauri. Ziemia, czy mnie słychać ?

Znalezione obrazy dla zapytania proxima centauri

Zaraz po wylądowaniu ugościli mnie moi nowi przyjaciele. Zaczęliśmy zwyczajowo od ichniego napoju.
Nie znam jeszcze jego składu ale nieźle "daje kopa", człowiek dostaje profetycznych wizji i nabiera niebosiężnej energii. Od razu postanowiłem to wykorzystać pytając o punkt bukmacherski.
Miał być, Eureka. Na lewo, za górkami....

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz