poniedziałek, 10 października 2016

Klucze

witam

Nie, zawodu nie zmieniam na stare lata i ślusarstwo nie będzie dziedziną o której chcę dzisiaj napisać. Co prawda  prawie 50 lat temu obsadzałem zamek w gabinecie dyrektora pewnej fabryki kiedy to w ramach terminu,  majster rzucił mnie na głęboką wodę. Takie działania praktyczne przechodziło się w technikum do którego uczęszczałem sobie rok ale wyleciałem z hukiem. Z kadrą nauczycielską nie mogliśmy bowiem ustalić prawidłowej długości włosów którą powinien posiadać na głowie przykładny uczeń. A wracając do zamka, cóż, nie udało się. Otwierał się nie z prawa na lewo czy z lewa na prawo. Tego już dokładnie nie pamiętam ale na pewno odwrotnie niż trzeba mu było..:)
Tak więc jak widać smykałki do pracy fizycznej nie miałem od urodzenia. I w powyższym kontekście z jednej strony niebywale śmieszą mnie żarty sytuacyjne na ten temat, z drugiej jestem pewien że byłbym w kropce jak poniższy klient...
https://www.youtube.com/watch?v=_Rf9yfrO0ZQ

Weekend przeminął na lekkich plusach ale zadowolenia brak.
Bo co można powiedzieć kiedy większość kuponów wygląda doskonale patrząc od góry i podle pod koniec. Nie inaczej było z rozpisami z soboty i niedzieli.
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=312831699331903754&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
Zysk 5/1
Najbardziej rozdrażniła mnie Vida (Honduras) strzelając bramkę na 1-0 w 89 minucie.
Team ustawiłem na poziomie 8 i tutaj właśnie doszedłem do clou tematu o kluczach. Otóż dla ułatwienia poruszania się po sile typów przeznaczonych do gry, poszczególne pozycje wpisuję w rubryki odpowiedniej tabelki. W systemie dziesiętnym (bo tak najłatwiej) czyli w założeniu wysłania 10 kuponów określam w kolumnach na ilu rozpisach 5/13 ma wystąpić konkretne zdarzenie (level 10-8-6-4-2)..
Mało skomplikowane algorytmy dalej prowadzą rzecz całą same. I tylko te pechowe bramki w ostatnich minutach psują całą rozkosz obcowania z hazardem. :)

PiS: 23'55"
Wysłałem pierwsze kupony. W Miksie, tak więc ich nie zeskanuję bo nie umiem. W każdym razie taniocha 5/12 w pięciu wariantach. Nie ma jeszcze notowań z krajów które lubię stawiać (Kenia, Oman, Algieria, Maroko, Egipt, itd) więc wziąłem to co jest. Sześć meczów z drugiej Francji, cztery z trzeciej Francji, cztery z drugiej Argentyny i jeden z drugich Włoch. Wstrząśnięte i pomieszane...:)
Tym razem z dwoma pewniakami. A co...
Polska v Armenia ht/ft 1/1 1,45 (result 0-0/2-1)
Norwich v Rotherham 1 1,30  (result 3-1)
ako 1,88

Wtorek, 11.10 godzina 11'30"
Chyba zacznę dostawiać do kuponów mecz zaplanowany na 18 października w LM.
Leicester v Kopenhaga 1 1,95 (result 1-0)
Kurza twarz, czemu Legia nie wylosowała grupy "G". Byłaby inna rozmowa...

PiS: 13"50"
Dwa ubezpieczeniowe rozpisy z STS
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=312851699135849826&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=312851699344449889&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1

PiS: 21'35"
Wszystkie moje własne pomysły można "potłuc o kant dupy". Polski team znowu popsuł mi wieczór a ja grając w Miksie tych nieudaczników w pewniaku złamałem swoje podstawowe zasady. I dobrze mi tak. Wypadłem jak debil na zwykłej głupocie i źle się z tym czuję.

PiS: 23'15"
Gigantyczny SUKCES naszej narodowej reprezentacji (2-1) która - grając przez godzinę w jedenastu przeciwko dziesięciu z Armenią, 113 drużyną w rankingu, na której zgrupowanie w ramach protestu nie przyjechało kilku czołowych zawodników - na farcie wymęczyła zwycięstwo w 95 minucie. Na farcie, ponieważ ze trzy razy "Orły" mogły przegrać mecz kiedy to Ormianie nie wykorzystali trzech niewątpliwych "setek"
No cóż, trener doprowadzi niedługo do tego, że będę się poważnie obawiał czy mamy jakieś szanse z drużyną Watykanu złożoną z Kardynałów....
Można by powiedzieć, grają piłkarze tak więc w sposób nieuzasadniony czepiam się szkoleniowców. Otóż ustawienie i zmasowaną obronę przeciwnika dało się łatwo przewidzieć a antidotum na to jest proste jak "kłębek drutu". Gdzie były choćby strzały z daleka które rozmontowują obronę. Ile ich było przez 95 minut ?
Takie rozwiązania trzeba trenować i wpajać zawodnikom a nie w sposób powtarzalny, raz po raz atakować jednym szablonem....ech już mi się nie chce pisać o tym.

cdn
pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Pytanie do remisologa:

    Rosja - Belgia u19 X 2.95 w mix bez podatku
    PRAWDA czy FAŁSZ ?
    ruster

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć
    Tak, widziałem...
    w sbobet http://data.nowgoal.com/1x2/company.aspx?id=474&company=sbobet chodzi dzisiaj jako najmniejszy kurs na remis 2,48-2.89-2,85.
    To i tak bardzo dużo bo na przykład w u Hilla 2,50
    http://www.betexplorer.com/soccer/europe/euro-u19/belgium-u19-russia-u19/bBOnATSD/
    Wstawię ten mecz na level 4 bo mecze U-19 nie spełniają kategorii często remisujących, no chyba że obu teamom takie rozwiązanie pasuje...
    Aaaa, i pojedynek jest chyba rozgrywany w Belgii
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. I Belgia i Rosja zremisowały swoje mecze u siebie w domu z Finami.
    Nie sądzę, że zagrają tu na remis ponieważ czekają ich mecze w Finlandii i musi być obawa, że jeden z teamów (Rosja, Belgia) wyleci z pierwszej dwójki w końcowej tabeli

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmieniłem w notce oponenta naszego dzisiejszego meczu.
    Chyba było za rano i jeszcze spałem kiedy pisałem, że gramy z Estonią :)
    Na zeskanowanych kuponach widać co miałem na myśli..

    OdpowiedzUsuń