środa, 12 października 2016

Panta rhei

witam

Mam dzisiaj zbyt dużo do zrobienia ze spraw osobistych a czas płynie nieubłaganie, tak więc nie dam rady opisać wspomnień związanych ze Służewcem w końcówkach sezonu które to naszły mnie na okoliczność ostatniego tygodnia gonitw w Delaware.
Na później przeniosę też moje najświeższe analizy szans Agnieszki Radwańskiej, rozstawionej w turnieju mistrzyń w Singapurze.
https://en.wikipedia.org/wiki/2016_WTA_Finals
Nie wspomnę też o zawodzie który sprawiają mi nasi bukmacherzy wystawiając wielce zaniżone kursy na rosyjski hokej.
To wszystko musi poczekać.
Pokazały się bowiem notowania na kilkanaście pojedynków piłkarskich które już wcześniej postanowiłem prześledzić a poza tym za godzinę startują kolarze w zawodach na czas na Mistrzostwach Świata w Doha (Katar). Łączę się zatem z Miksem który ma w tym temacie dużo ciekawszą ofertę niż STS. Da się tam choćby postawić naszych reprezentantów (Białobłocki, Bodnar)  na miejscach 1-10 a jednego z nich nawet  do piątki czego w STS nie uświadczę.

PiS: 18'50"
Maciej Bodnar 4-ty na MŚ ITT w Dausze. Marcin Białobłocki źle pokierowany przez pilota na rondzie musiał zawracać, przez co stracił co najmniej pół minuty. Ostatecznie 14-ty...
http://rowery.org/2016/10/12/ms-doha-2016-tony-martin-czwartym-zlotem-jezdzie-czas/

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz