wtorek, 14 kwietnia 2015

Zielona lista

witam

Już wieczór a ja jak zwykle w lesie. Dopiero zaczynam wypełniać Toto - gola więc znowu zagranie będzie "po łebkach". Szerszych rozpisów też jeszcze nie puściłem i tutaj już jetem mocno wściekły bo szereg notowań pospadało i zasadniczo nie są już do gry.
Cała armada Championship (Derby, Bournemouth, Norwich, Ipswich) którą planowałem połączyć w dwóch blokach straciła znacznie na atrakcyjności.
Ok, co zostało.
Hartlepool v Accrington 1 2,20  (result 1-1)
Skermelsdale v United of Manchester 2 1,50  (result 1-0)
ako 3,30
Preston v Gillingham 1 1,37  (result 2-2)
ako 4,52

A do rozpisów pewnie zabiorę wymienione powyżej pojedynki L2 dodając
Workington i Blyth Spartans w NPL
Belper v Frickley 2 2,40
Worchester v Gloucester 2(Dnb) 2,20  (result 1-2)
Remisy które mi chodzą po głowie dostrzegam w Scunthorpe i w York, trudne home win być może z X podpórką w tak zwanym dwu bloku, w Southport, Welling i Marine ale nawet jak to postawię to jeno za marne grosze....
Na koniec całkowity odjazd którego nie polecam, pod tytułem:
Peterborough v Crewe X2 2,45  (result 1-1)

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz