sobota, 11 kwietnia 2015

TT-6

witam

Wczoraj zaliczyłem rano dwa pogrzeby a od popołudnia do samej niemal nocy uczestniczyłem w obchodach piątej rocznicy smoleńskiej katastrofy. Więc jeśli zwykle do soboty jestem słabo przygotowany to już dzisiaj szczególnie.
W międzyczasie zastanawiałem się nad sposobem wywoływania różnych niepożądanych sytuacji i wróciłem do koncepcji która nurtuje mnie od dawna i wszystko dookoła jest w stanie wyjaśnić....
https://www.youtube.com/watch?v=iifuEbaK2Ko

W baskijskiej czasówce zagrałem na razie.
T Martin (win) 3,50  (miejsce 11)
Kwiatkowski (1-3) 1,80  (miejsce 10)
ako 6,30
ale groźny może być również Spilak.....

cdn niebawem
pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Poza wszystkim, clou programu to 40 baniek w Lotto :)
    Już się powoli zastanawiam w co je zainwestować...:)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń