niedziela, 19 kwietnia 2015

Masa krytyczna

witam

No nie, lamentować nie będę ale gwoli historycznego uwiecznienia faktów które kiedyś być może odtworzę, muszę dzisiaj sam sobie uzmysłowić że takiego wrednego ciągu fatalnych, hazardowych decyzji i często jakże komicznych okoliczności porażek nie miałem od dziesięciu lat. Wtedy źle to się skończyło. Tym razem do tego nie dopuszczę.
Te złe decyzje to przecież nie tylko wysmarowane na blogu typy ale przede wszystkim szereg zaniechań a nawet złośliwości rzeczy martwych. Nie dalej jak wczoraj w jednej z rodzimych firm chciałem puknąć na live mecz za 4,70 i w tym własnie momencie zawiesił się komputer, dzisiaj za to przy 2-5 w drugim secie miałem ochotę zagrać Urszulę i też, tym razem z mojej winy, nic z tego nie wyszło. Do obu tych zdarzeń namawiałem znajomych w punkcie STS ale z pozytywnych efektów nie było mi dane skorzystać.
Ponarzekałem, wystarczy.
Promyk nadziei to Kwiatkowski którego za dwie dychy postawiłem w Amstel Gold Race (8,00) i tak właśnie przez ten opłakany okres rzuconego na mnie niewątpliwie uroku zamierzam sobie przejść. Tanio bez "czapki".  A choć wiem, że to decyzja nie w tempo bo kończą się ligowe rozgrywki i miały być żniwa - to jest to chyba jedynie słuszne wyjście....

Poniedziałek, 20.04
Dzisiaj do dubli zamierzam wykorzystać
Young Lions v Warriors 2 1,45  (result 1-2) - w 65 minucie kurs live 4,80
Mon
20/04/15
7:30PM
0115
YOUNG LIONS VS WARRIORS FC
<8 .20="">
8.30
<4 .20="">
4.50
<1 .30="">
1.27

A tutaj aż przyjemnie popatrzyć
http://www.cqranking.com/men/asp/gen/cqRankingRider.asp?current=1
Flowerman w ścisłej czołówce... a przed nim w tym tygodniu dwa klasyki w których w ubiegłym sezonie zajął trzecie miejsca.....
Ostatnie kilometry Walońskiej Strzały (finisz, górka 10%)
http://www.steephill.tv/players/profile/?race=classics/fleche-wallonne&stage=&year=2015&src=http://www.steephill.tv/2015/fleche-wallonne/finish.jpg

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz