środa, 15 kwietnia 2015

Wstyd to kraść i z d....

witam

"Nie ma przypadków, są tylko znaki". Ten kultowy cytat zaczerpnięty od Świętej Pamięci księdza Bozowskiego towarzyszy mi w chwilach kiedy coś wyjątkowo się nie układa. Kiedy jakiś niewielki element, bo przecież nie całe jestestwo, zawodzi na tyle że każe się zastanowić w czym rzecz.
Dawno nie zostałem tak "przeczyszczony" jak przez kilka ostatnich dni a przecież biorąc za wzór "Czerwone Gitary" - Tak bardzo się starałem. I zostało mi jedynie, "Za ostatni grosz" Budki Suflera, postawić
Porto v Bayern 2 2,00  (result 3-1)
Dynamo Kijów v Odessa 1 1,35  (result 0-1) - z różnicy kursu 1,20, brawo....
Albirex v Young Lions 1 1,25  (result 2-0)
ako 3,37 (wymagane trzy kombinacje do Super Oferty)

Z nowości, STS zaczepił się o golf dając szeroką ofertę. Szkoda tylko, że w chwili kiedy jestem goły (w STS-owym stacku) jak święty turecki :)
Wprawdzie turniejem cyklu European Tour w którym nie mam pojęcia o większości zawodników za to z jednym, wielkim faworytem p.t. - Bubba Watson (10,00) w Betfair (win = 12,5%)
http://en.wikipedia.org/wiki/Bubba_Watson
http://www.europeantour.com/europeantour/season=2015/tournamentid=2015028/teetimes/index.html
Niestety w golfowych pojedynkach nie uwzględniono remisów lub choćby handicapu -0,5. Będzie sporo zwrotów a to niczemu nie służy......
cdn
pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Wyniki i wypłaty Z-3
    1 ATLETICO MADRYT REAL MADRYT 0 : 0
    2 JUVENTUS MONACO 1 : 0
    3 PSG BARCELONA 1 : +
    4 PORTO BAYERN + : 1
    5 SHEFFIELD WED BRENTFORD 1 : 0
    6 BOLTON CHARLTON 1 : 1

    Pula na wygrane: 6892.92 zł
    0 wygranych 6 trafień po 0.00 zł
    0 wygranych 5 trafień po 0.00 zł
    9 wygranych 4 trafień po 255.20 zł
    527 wygranych 3 trafień po 8.71 zł

    Przynajmniej tutaj nie przegrałem :)

    OdpowiedzUsuń