piątek, 24 kwietnia 2015

Na ostatniej prostej

witam

Z bloków startowych poderwałem się w 1955 roku. Akurat w Warszawie otwarto podwoje PKiN i przygotowano Plac Defilad do gomułkowej odwilży, żeby już za rok Legia puknęła Wisłę 12-0, żeby Stanisław Królak jako pierwszy Polak wygrał "Wyścig Pokoju", PZPN mógł z powrotem być PZPN-em a Katowice stać się ponownie Katowicami. Żeby doszło do haniebnej masakry "Poznańskiego Czerwca", wymiany pierwszego sekretarza i żeby oczywiście zapoczątkował działalność Totalizator Sportowy.
Tak to wszystko wtedy przyspieszyło. Na samym starcie.
Dzisiaj jestem już na ostatniej prostej a swój bieg z przeszkodami powoli powinienem rozliczać. Jednak mnogość kątów widzenia tego rozrachunku jest na tyle szeroka, że do bilansu całości muszę wynaleźć pewien klucz.
Tak mi się zebrało na podsumowanie bo tuż przed metą jestem zupełnie zrezygnowany. Kompletnie nic mi się nie chce a już typowanie, analizy i ta cała przepychanka raz w jedną, raz w drugą nie wywołuje żadnych emocji. Wygrywanie nie sprawia mi satysfakcji a porażki traktuję wzruszeniem ramion.
Ok, jak się z tego nie otrząsnę to będę temat kontynuował w odcinkach (choć źli ludzie notują każde słowo) a póki co, wczorajszy kupon groszowy który byłby nawet i ciekawy, gdyby nie wstawienie golfa w pierwszej rundzie czego się robić nie powinno...
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=311131599010752855&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1

PiS: Z tym golfem to nie jest tak do końca tragicznie. Na zapytanie moich angielskich przyjaciół dwa dni temu, co bym grał w ET "Volvo China Open"  najpierw odpowiedziałem, że się nie znam ale przyciśnięty podałem "starych wiarusów" których lubiłem pogrywać dawno dawno temu kiedy jeszcze Mix i Fortuna regularnie wstawiali ten zacny sport do oferty od czwartku do samej niedzieli. Włoch Manassero i Francuz Jacquelin (obaj około 20,00 do miejsca 1-5 przed turniejem). Po pierwszej rundzie mogłem się wstydzić ale po dzisiejszej nocy już mniej. Widać znaczący postęp i duże chęci...:)
http://www.europeantour.com/europeantour/season=2015/tournamentid=2015030/leaderboard/index.html

Z piłki, żeby coś się działo, wziąłem Legię (2,66). Kurs dość wysoki :):) - ponieważ warszawską paczkę połączyłem z gruzińska Dila Giori i włoską Catanią (1X)
Legia wstawiona została do STS-owej Super Oferty i to jest bardzo poważny mankament który może mieć wpływ na wynik meczu...

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz