sobota, 18 kwietnia 2015

Czas zwijać manatki

witam

To w zasadzie nieistotne czy wczoraj wypadłbym na grubym singlu, dubli czy trypli z singapurskim Home United co było jedną z opcji, czy też popłynął na szerokich ale i dużo tańszych rozpisach. Pewnie wyjdzie w końcu na to samo ale w zakładach które wysłałem miałem chociaż jakieś szanse. Bo gdyby nie niemiecka Borussia z Super-oferty (pisałem kilkukrotnie żeby SO nie dotykać) i gdyby nie sędziowie, to już byłyby plusy na kuponach na których stoją jeszcze nierozegrane mecze.
No tak, sędziowie - i dwa równoległe pojedynki z 91 minutą w tle. Gdzie oto w tej samej chwili w jednym  z tych spotkań sędzia przy 0-0 gwiżdże karnego a w drugim przy 1-0 nie uznaje prawidłowej bramki dla gości.
Więc co z tym robić ? - chyba tylko zamykać interes zwijając manatki.....
A Watson i jego wstydliwy wynik. Sam już nie wiem co o tym myśleć. Może przeszkodziło w koncentracji chińskie "Baijiu" - produkt destylacji ryżu..?

Ok, W tworzeniu dzisiejszych trypli, kwart a może nawet i kwint, wykorzystam zapewne pojedynki z GP Polski (żużel)
Kasprzak v Gollob 1 1,50
Woffinden v Jensen 1 1,27
ako 1,91
Nie moja wina, zawody przerwane a świstak siedzi i zawija sreberka.....
http://niezalezna.pl/uploads/zdjecie2015/66196939011429390899.jpg
http://mosher.salon24.pl/642559,bronislaw-komorowski-zniszczyl-zuzel-w-warszawie

Z ciekawostek - spadający X (Betfair już 2,00), w Toto-Mix 2,85
ITA C1-C04/18 14:30Messina2.303.102.7538.79%28.78%32.44%89.22%Ischia Isolaverderesult 1-1
2.102.304.1041.23%37.65%21.12%86.58%

Świr jest totalny. Dawno nie widziałem takich ruchów na giełdzie kursów.....
Aż trudno to ogarnąć.
I moje prywatne zdanie na ten temat: (choć nie wiem czy mam rację)
W czasie kiedy kończą się rozgrywki i wydaje się że jest sporo "czapek" oczywistych, buki robią graczom wodę z mózgu i próbują wpuszczać w kanał. Ja tam gram swoje.....

PiS: 15'30"
Wszedłem "całą harmonią" tanich kuponów p.t.
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=311081599370355226&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
ale i takich :)
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=311081599055855754&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1

Result: 18'20"
Wyszedłem, musiałem trochę ochłonąć.....
Bournemouth traci zwycięstwo w 95 minucie, wiadomo - mecz z Super oferty. Wciąż o tym piszę i wciąż się sam na to nabieram. O Marine które narobiło mi najwięcej krzywdy, nie chcę od dzisiaj słyszeć. Prowadzili 1-0 i 2-1 ale to wszystko za mało. Swindon do wczoraj w ogóle nie był w planie i dopiero po piątkowym remisie Preston otworzyła się szansa ich automatycznego awansu (25.04, mecz Preston v Swindon). Wobec tego z drużyną która już definitywnie spadła z L2 (!!!) mieli chyba do jasnego gwinta jakieś szanse.. Okazało się że nie....

Przez dłuższy czas nie śledziłem US Racing. Choć torów w USA multum to jednak żaden z nich nie przypadł mi ostatnio do gustu. Dzisiaj otwarcie sezonu w stanie Washington na torze Emerald Downs i jeśli mnie pamięć nie myli w ubiegłych latach lubiłem tam dopingować swoich faworytów...
http://emeralddowns.com/subcontent.aspx?SecID=1032

PiS: 21'10"
Miało być żużlowe święto w Warszawie, tymczasem:
"Zawodnicy udali się na naradę. Nieoficjalnie mówi się, że nie chcą oni więcej wyjeżdżać na tor ze względu na stan toru."
Zawodnicy nie chcą dalej jechać, jury straszy ich karami. Duże zamieszanie w Warszawie.
Zawody zostały zakończone po rozegraniu dwunastu wyścigów.
Ciekawe bardzo jak rozliczy to STS ?
Swoją drogą skandal.
cdn
pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Bournemouth traci gola w 95 min z rzutu kurwego :/
    Dżizas kurwa ja pierdole ...

    u

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre sytuacje i niektóre wyniki, trudno zrozumieć. Niech się ta liga wreszcie skończy...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń