niedziela, 26 kwietnia 2015

L-B-L

witam

Przygotowałem się do szerszych rozpisów i na 20 minut przed startem kolarskiego L-B-L przelałem całe to piękne przedsięwzięcie na kupon STS. Bez powodzenia.
Informacja "brak łączności z serwerem" (ich serwerem) nie trwała długo ale wystarczyła do tego, żeby zakładów nie wysłać. Zakładów, w których robotem była dubla
Kwiatkowski v Nibali 1 1,45  (miejsca 21/13)
Costa v Mollema 1 1,60  (miejsca 4/35)
ako 2,32
Jako pojedynczy szpil poszło to jednak w nocy tak jak i zagranie via Skype, na win Kwiatkowskiego (8,40) podpartego do remisu Valverde (4,00) i Martinem (16,00)....
http://www.steephill.tv/players/profile/?race=classics/liege-bastogne-liege&stage=&year=2015&src=http://www.steephill.tv/2015/liege-bastogne-liege/finish.jpg

Wczoraj znowu starłem się z losem na remisach i choć ogólnie udało się zanotować lekkie plusy to niekorzystne bramki w 93 minutach prześladują mnie regularnie robiąc spustoszenie w systemie. Może dzisiaj coś się odwróci :)

Po rozpisy X-boom musiałem pobiec do punktu (komp nadal nie przyjmuje)
Pobrałem głównie 4/10, 5/11 itd z bazą
Atalanta, Grosseto z  Włoch, Acassuso, Almirante, Urquiza z Argentyny, El Jadida z Maroko
oraz z latającymi
Benfica (3,50) z Portugalii, Foolad, Karadj z Iranu, Carabobo z Wenezueli oraz Belgrano, Estudiantes i Mar der Plata z Argentyny, Pierikos i Episkopi z Grecji....
Do powyższych, czapkowego robola nie dostawiałem ponieważ te niższe kursy skomasowane w duble mają pod koniec sezonu największą zawodność....
Result: 
Atalanta v Empoli (2-2) - dobry początek...:)
Grosseto 1-0 po bramce z karnego (panie sędzio, no co jest, kurs spadał do 2,50 i był najmniejszym X-sem na polu)
Urquiza v Merlo (1-1)
Karadj v Persepolis (2-2)
Pierikos v Kardisa (0-0)
Foolad 0-2 - przy 0-1 w 90 min zaatakowali i zostali skutecznie skontrowani, niestety
Benfica v Porto (0-0)
Acassuso v Atlanta (1-1)
Belgrano v Los Andes (1-1)
Episkopi 0-1  - W mordę jeża, jaka szkoda tych jednobramkowych zwałek....No wiem, nie może wejść wszystko ale jeden więcej to różnica sporej kasy.
Poza wymienionymi, dość solidnie (aż się zdziwiłem że tak gęsto) miałem mecz z Bośni
Valez Mostar v Zrinjski (1-1) - a w nim super fart czyli wyrównującą bramkę w 92 minucie
Na rozpisach wieczornych także dwie duble z których jedna mnie po prostu załamała.
Monaco*Lyon i Teralica(1,62)*Emelec i Ekwadorczycy będąc faworytem i grając pół meczu w przewadze zawodnika, na dodatek przy spadającym kursie ani razu nie trafili do bramki. Ślepi , kulawi czy co....?

PiS: 19'20"
Jutrzejszą przygodę rozpoczynam od dwóch dubli
Stjarnan v KR Reyklavik 2 2,86 (X 3,65)
Bournemouth v Bolton 1 1,22
ako 3,49 oraz 4,45 (do zwrotu)
111 Stjarnan-KR          2,55 2,65 2,10
Marża ogromna ale co by nie mówić islandzki buk preferuje gości....

cdn
pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Jakis czas temu, chyba jak ostatni raz pisalismy na gadu, wpadl mi na bukmacherke troche inny pomysl.

    Pomyslalem, zeby moze zajac sie cyframi, kursami, a nie sledzic nonstop w necie wrzutki czy podstawowy bramkarz gosci zagra czy nie.

    Zaczalem grac wylacznie na spadki pinnacle, znalazlem program, ktory jest 7 dni darmowy.

    Nie reklamuje tego, nie dostaje zadnej kasy z tego tytulu, po prostu dlugo pisalem z tym gosciem i wydaje mi sie, ze wie, co robi i robi to dobrze.

    Prowadze konto na darmowym portalu z typami i wrzucam ludziom typy, ktore gram - dzieki temu mam mozliwosc wyciagniecia statystyk, tabelek itp., na nich bazuje.

    Wynik przedstawia sie nastepujaco:

    3953 picks
    profit +2680
    yield +9%

    Wiekszosc spadkow inicjuje wlasnie Pinnacle, zauwazylem w okresie ostatnich 2/3 miesiecy, ze nawet wyprzedza czesto 188bet, sbobet - podstawy takiego grania.

    Program wypluwa mi spadki, ja mam kilka kont u bukow (nie trzeba wcale miec 50 kont, jak opowiadaja na forach) - wystarcza te, ktore myla sie najczesciej, tj:

    EXPEKT +505.5
    William Hill +338.1
    Sportingbet+283.9

    W razie wiekszego zainteresowania, moge mocniej opisac. Jestesmy po to, zeby sobie pomagac, a nie licytowac sie, kto lepiej/szybciej... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć
    W tych tanich rozpisach w STS od dawna bazuję wyłącznie na spadkach (poza Anglią ale to takie idiotyczne hobby)
    Na pewno za bardzo nastawiam się na remisy ale generalnie
    1 - robot (dubla która ma wejść) - ale nie w pewniaku
    2 - baza (4/5 meczy które akcentuję czyli mam na większości kuponów)
    3 - wymienne latawce (ok 6 pojedynków)
    Od 3 - w tym punkcie można zastosować spadki w układzie 1X lu X2 rozpisując rzecz na czterech kuponach
    Najprościej 111111, 111XXX, XXX111, XXXXXX i wtedy zamiast 5/12 można poszaleć 6/12
    Od 3 można też bardziej skomplikować, w końcu dużo nie kosztuje :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Do X jak i do latawców 1X czy X2 ale także do wszystkich rozpisów z założeniami trzeba wybierać tylko konkretne ligi. Zresztą doskonale o tym wiesz...
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadza sie.

    Bardzo dobrze to opisales, zreszta techniczna kwestia obstawiania to Twoj znak rozpoznawczy. ;)

    Przestalem uzywac stron do porownywania kursow (oddsportal czesto przeklamywal, asian odds czasami kursy z powietrza itp. ), bo progs dziala na api pinnacle i reaguje nawet szybciej niz ich strona.

    Cos sie leniwi ostatnio zrobilismy.

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Listę (oprócz stron asian) tworzę zwykle na samym początku z
    http://www.livescore.sk/main.php?lang=en - wciskając odds
    Szwajcaria - dzisiaj, niezły odlot. Dobrze że o tę ligę nawet nie zaczepiam oka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale kraksa w L-B-L ja pierdziele....

    OdpowiedzUsuń
  7. A co do lenistwa, to na pewno tak...
    Praktycznie przestałem czytać szczegółowe zapowiedzi poszczególnych spotkań, składy itd.
    Po pierwsze trudno to ocenić, można się poza tym nadziać na artykuł sponsorowany który celowo wprowadza w błąd.
    A spadki kursów i kontrola notowań w kraju meczu to zbiorowa mądrość z której należy czerpać. Bo w końcu i tak nigdy nie będę tym pierwszym który na RK wpłynie.
    Tak więc badanie notowań i obrotów to jedyne co zostaje...
    pzdr

    OdpowiedzUsuń